Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Misschien dat ik het juist vanwege die advertentie schreef. :wink:

2 likes

Solo en ik kunnen je vertellen dat ze in Japan nog maar zeer moeilijk te vinden zijn. We hebben er erg lang op moeten wachten en de tussenpersoon Solo Japan heeft vaker gezegd dat hij moeite had om nieuwe units te vinden. Dit was een maand of twee/drie geleden toen we ongeveer tegelijk daar een bestelling plaatsten.

Dus de tweedehands markt lijkt je enige optie :wink:

1 like

No worries, ik ben op de hoogte. :smiley:

1 like

Ik denk dat jij 10% van de Chronomasters in Nederland hebt geïmporteerd :sweat_smile:

1 like

Nog bedankt voor het naar Nederland halen van mijn topper :pray:t4:

Volgens mij heeft hij de nu mijne, ooit jouwe, geimporteerd :grin:

11 likes

Oh … ben ik zo’n sukkel die de onderlinge verstandhouding niet zag hahaha :rofl:

1 like

Hou maar op :shushing_face:

Geweldig horloge, ik kan niet anders zeggen :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

13 likes

Rustig hier :wink:

10 likes

13 likes

Is toch gewoon een hele mooie Peter! :star_struck:

1 like

10 likes

11 likes

Potjandorie wat een beauty is het toch…:
<3

17 likes

Had het geluk dat kort voor een trip naar Wenen The Citizen een verkooppunt opende in de stad. Mail gestuurd, bleek de collectie nog niet uitgestald te zijn maar ik kon wel langskomen voor een ‘private viewing’. Klonk fancy maar bleek een soort Bijenkorf achtige mall te zijn met best goede horloges. Typische ‘Mall watches’ maar ook Nivada Grenchen (best tof) en Yema (meh).

Superchille dame die een echte watchnerd was pakte ‘de collectie’ van 4 modellen erbij en ik had t geluk dat de 4091-56e en de 4100-56h erbij zaten. Tering wat gaaf, hoe kan een horloge zacht voelen? Zo licht, zo fijn… die blauwe is echt te gaaf… die zwarte past ook prima om mn 6.75inch armpje. Niks gekocht gezien de msrp vraagprijs maar dat lijkt een kwestie van tijd…

4 likes

Ik kan geen foto’s posten geloof ik dus beetje dooie mus die hele post van me

2 likes

Klinkt goed hoor! Jammer van de plaatjes, maar zijn gave horloges die je gespot hebt!

Dit draagt zo geweldig :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

nog steeds een trio :heart_eyes:

20 likes

Kan nu gelukkig wel foto’s posten. Ik ben wel redelijk keihard verliefd op dit horloge zeg. wow. Ben te gierig om de volle prijs te betalen maar deze dus vandeweek bij Steffl in Wenen gepast.

17 likes