Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

dat zou ik niet kunnen zeggen, maar er zijn chronomasters die rond deze prijs verkocht worden maar zijn dan wel andere modellen, Bv.: geen washi papier, geen verzonken kroon, lederen band ipv. metalen en nog wel wat kleine verschillen, maar het binnenwerk zal wel bij allemaal hetzelfde zijn veronderstel ik.
mss dat je eens aan de verkoper de vraag moet stellen of het wel over de AQ4020-54Y gaat in de advertentie, mss heeft hij een verkeerde foto geplaatst?

Bel hem even op, dan kom je gelijk alles te weten. Een persoonlijk gesprekje is altijd beter. Of kijk even op hun site. (Ik weet niet of ik die info hier mag posten?)

1 like

23 likes

Hier staan er gewoon een hoop te koop hoor en regelmatig met korting: https://ocarat.com/recherche?id_search=1&search=The+citizen

2 likes

Niet dat specifieke model; die kost daar gewoon €2795.

Ik heb de aanbieding geweigerd. Is ook te snel, het horlogepotje is nog helemaal niet op pijl hiervoor. Dus als je je slag wil slaan kan je nu;)

Je hebt gelijk. Next time:)

Pfffuuuuuu, wat een gaaf apparaat zeg.

Die past mij wel.

28 likes

Staat je goed! Welke maat heeft deze?

1 like

37.5!

1 like

Gave dingen hè!?

Ik heb een wat ander model met blauwe plaat gekozen. Echt leuk.

2 likes

You want one…

1 like

Gaaf zeg! Eerste doel voor 2021 alweer in zicht :smile:

1 like

Erg knap man! Welke ref heeft deze?

AQ4020-54Y

Vandaag vind ik dit horloge the best thing since sliced bread.

Ik zou hem zelf op een zwarte rubberen of oranje nubuck band dragen.

10 likes

Golven de letters “citizen” nu op je laatste foto, of is dat gezichtsbedrog?

1 like

Je ziet een regendruppeltje (op de Z).

1 like

Whahaha. Oké.

1 like

Van deze activiteit hier moet ik spontaan ook weer even een fotootje maken :grin:

13 likes

De ultieme! Echt te gek dat iemand hem hier heeft. Hoe is het leven ermee na een paar maanden?

1 like

Saai. Veel thuiswerken.
Maar het horloge is gewoon perfect. Ook saai eigenlijk :wink: