Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Van harte proficiat met de blauwe knuffelbeer.

Ja dat zijn ze. Fluweel zacht en robuust. :ok_hand:

Oprecht een mooi horloge.

3 likes

Dank!

Ten koste overigens van een Black Bay 58 blauw waar ik toch geen vrienden mee kon worden.

1 like

Ik was gisteren nog bij de juwelier. Ik heb m vastgepakt en weet terug gelegd.

We zijn dit soort fratsen ontgroeid :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De Chronomaster by day. Best prutsen om de band op maat te krijgen. Van twee kanten tegelijk schroeven los en vast op de schakels. Maar prima gelukt. Omdat er twee halve schakels bij zitten, waarbij twee halve weer net groter zijn dan 1 hele, kun je de juiste maat wel vinden.

29 likes

Best mooi. :grimacing:

2 likes

Top. Het is weer gelukt!

3 likes

Ging best goed met zo’n ‘kast/band vasthoudblokje’ en de tweede schroevendraaier die je er zo vriendelijk bij leverde.

Los van wat moeite met de band. Ik heb hem nu ingesteld, en met de eeuwigdurende kalender en de accuratesse, hoef ik hem tot het jaar 2100 niet meer in te stellen. Tegen die tijd zie ik wel weer.

3 likes

Erg fraai, blauwe kleur wijzerplaat en een mooie metalen band.
Proficiat en veel draagplezier.

1 like

Mooie aanwinst zeg! Maar wel 2x per jaar even de urenwijzer tikkie en en tikkie terug doen toch? Of zit dat ook in de perpetual calendar ingebakken?

Da’s ook weer zo. Die werkt wel onafhankelijk van de minutenwijzer.

1 like

Dat is ook wel heel fijn, geen wereldhorloge nodig als je eens in een andere tijdzone bent.

1 like

Beste Chronomaster kenners, Ik vond deze op C24. Handelaar met meer dan 800 positieve reviews, snelle reactie met foto’s van het horloge (zegt hij).

Maarrr de prijs is een stuk lager dan dat ik ze tot nu toe gezien heb.

Dit zegt hij nog:

“Hello
Yes we have it in stock. It is a new one. Full set of course, directly from Brand warehouse (we are official resailer). To be honnest now wiht black friday, picture is difficult. And of course, with covid I am at home. Then to ask for a picture is not a challenge.
Regards” Is dus wel gelukt met de foto.

Engels is niet perfect, maar zie ik wel vaker bij Les Fransen. Een Trusted Checkout offer gekregen

Weet niet wat ik er van moet maken. Ben ik te voorzichtig of is er inderdaad iets niet pluis? Dat ‘official resaler’ lijkt me niet kunnen kloppen met dit horloge?

Dank alvast voor de collectieve wijsheid!

2 likes

Ik heb die advertentie ook gezien en twijfelde ook; goedkoper dan in Japan… Hoe doet hij dat. Advertentie staat nu op gereserveerd. Heb jij m gekocht?

Nee, ik durfde niet zonder met het collectieve brein hier te checken. Ik denk doordat hij me een trusted checkout gestuurd heeft.

Als het to good to be true lijkt… Nieuw gewild horloge op c24 wordt door een handelaar niet opeens voor een habbekrats weg gedaan.

Het voelt zuur als het een koopje leek, maar het klinkt als verstandig

Het valt toch allemaal wel mee? Zo goedkoop is het nu ook weer niet. 2236 euro. En trusted met 800 deals? Ik zou gelijk op kopen hebben gedrukt als je hem had willen hebben.

Dat is toch gewoon ongeveer de list prijs? Helemaal zo gek niet hoor. Komt alleen vaak belasting nog overheen.

Omdat ik ze op C24 meestal voor 2500-2700 zag staan binnen de EU.

Neenee, deze komt direct uit Parijs.

15 likes

Ja, dat is dan het verschil. Misschien heeft deze het dan zonder belasting binnen Europa gekregen. Maar ik denk dat het volgende wel een goede houding is;

It usually is