Ik ben nog niet overtuigd dat deze voor altijd in de collectie zal blijven maar voor nu een toffe aanvulling. Bolle glaasje is echt top en titanium heel licht en comfortabel.
Ik zit soms met een schuin oog te kijken naar modellen met het Citizen 0100 uurwerk. Daar is al best een tijd geen nieuw model van uitgebracht.
Gisteren las ik op Reddit dat iemand in Japan had gesproken met een Citizen medewerker en dat die uurwerken blijkbaar zo kostbaar zijn om te maken dat die horloges niet winstgevend zijn voor Citizen. En dat het maar de vraag is of er nieuwe modellen uitkomen.
Wat is jullie ervaring met deze horloges @jacobus en @Patek? En zijn er meer leden die er eentje hebben?
Mijn AQ6110-10L is een fijn horloge maar ik heb ‘m niet zozeer voor het uurwerk gekocht, wel vanwege het design. De mooiste Japanse dress watch ooit?
Mogelijk wel ja. Het zou een hele gave kroon op mijn collectie zijn ![]()
Dat blauw popt echt. Weergaloos
Interweb plaatje voor de sfeer.
Dat washi geeft ‘m meer smoel dan die andere vind ik
Wat een prachtige horloges solo
Ben echt diep onder de indruk van de beauty van deze lijn van citizen
Dank! Die iconic reeks is gaaf. Mn de blauwe en groene vind ik.
Dat washi popt daar fenomenaal je wijzerplaat uit
En de ex van @Fate_Amenable_To_Change die misschien hier bij een HF-lid zwerft maar te weinig/niet te zien is in dit topic helaas. Die staat op mijn lijstje, maar net zo zeldzaam als geurloze paardenkak
Lekker!!!
Hoe bevallen de ‘flakes’?
Eerste indruk is erg goed. Keurig horloge voor de kerst morgen ![]()