Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Hmm weer om de pols slaat de twijfel toch toe, wat een mooi ding is het ook :slightly_smiling_face:

16 likes

12 likes

Binnenkort denk ik ongedragen in het verkoop gedeelte. Ik denk dat mijn voorkeur toch uitgaat naar iets van titanium

Titanium The Citizen :heart:

12 likes

Niks mis met één The Citizen in je verzameling :ok_hand:t2:

En dan heb je altijd een horloge waarmee je de datum op je GS’en gelijk kan zetten :joy:

5 likes

Haha, helemaal waar! Al moet ik eerlijk toegeven dat die functie eigenlijk al lang wordt vervuld door een radio gesynchroniseerde G-Shock. Hoe dan ook, deze Citizen blijft idd elke keer een genot om te dragen!

1 like

Ik zit me te verlekkeren en in te lezen over jullie mooie The Citizens en kwam deze tegen:

Misschien ook al wel eens eerder gepost, maar zo op de zondag kan ik hier behoorlijk van genieten en zen worden…

3 likes

12 likes

het hele zootje bijeen :grinning:

21 likes

Heel gaaf!
Wat zijn de refs van de twee blauwe die boven elkaar te zien zijn? Met name die bovenste is wel een mooie :ok_hand:t3:

1 like

Prachtig!

1 like

dank u,
de bovenste blauwe is de AQ4030-51L
de onderste is de AQ6100-56L

Ah, dank! Die 4030-51L heeft wel veel gezichten zeg. Ik zag hem in het blauw te koop staan bij @hendrikjandetuinman en daar vond ik de blauwtinten vaak erg indringend. Op jouw foto is hij juist erg ingetogen.

1 like

dat ligt enkel aan de lichtinval op dat ogenblik, hij heeft verschillende “gezichten” naargelang het licht erop valt, hier eentje met kunstlicht op z’n snuit :grinning:

7 likes

20 likes

Wat liefde voor The Citizen van Teddy:

7 likes

Schitterende verzameling Jacobus, maar heb je geen behoefte aan een groene :wink:

1 like

Er zijn er tegenwoordig redelijk veel.
Je zou er velen kunnen kopen en terug verkopen, maar zo ben ik niet, ik ben redelijk tevreden met die ik nu heb.
Een leuke variatie van vintage en modern
Meer hoeft het voor mij niet te zijn :+1:

Ik sta nu in hold en wacht af of citizen met wat anders komt🧐

2 likes

Zó scherp gepolijst :star_struck:

11 likes

8 likes