Die is echt onwijs dynamisch in daglicht, het is niet op de foto vast te leggen maar dat is ondanks dat alles dezelfde kleur(/toon) is zeker niet ‘plat’.
Check wat foto’s in mijn verkoop topic:
https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-the-citizen-aq4100-57b/559694
Er is geen kleinere AQ4100. Welke band bedoel je?
Draagcomfort van deze band is net zo goed als de 5-link band. Zie hier wat foto’s van dit model van mij:
Oja dat spreekt wel! Miste je de gepolijste links tov van de andere banden, of juist wel lekker? Ik had ooit de witte Washi en vond ze wel lekker.
Past die band ook op de AQ4100-06W? En is die los te koop? Zo ja, wat is de prijs?
Thanks! Dat beantwoord de vraag.
Nu nog even het budget oprekken ![]()
De befaamde HF-spirit ![]()
![]()
Mjah
moet je ze me ook niet laten vasthouden. Dat helpt niet.
Plaatjes kan ik best negeren, maar in persoon is het kwaliteitsverschil zo groot …
De band met gepolijste delen vind ik iets mooier. Maar het ontloopt elkaar maar weinig.
Ik heb twee titanium The Citizens, een met gepolijste band, en een volledig geborsteld. Ik vind de variatie eigenlijk heel leuk ![]()
Banden passen op beide kasten.
De fijnere band draagt nog net iets soepeler. Ook omdat de endlinks kleiner zijn.
Het antwoord is dus ja, dank @Roog84 ! Waar zou je zo’n band kunnen bestellen? De 7-link, bij een gebrek aan betere naam ![]()
Ik heb m los bij de aq4100 besteld bij SoloJapan. Was niet goedkoop…
Ik heb m later ook nog eens op Ebay zien staan.
En heeft iemand hiero welles een AQ4100-57C in handen gehad? De ivorenkleurige wijzerplaat en iets meer blingy band spreken me wel aan.
Heb ik gespot in Parijs. Hele gave kleur!
Cool man! Welkom bij de club!