Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Welkom!
En wat een mooi exemplaar uitgekozen!

1 like

Heb je hem zelf geïmporteerd?

Ik ben benieuwd hoe dat gaat, met oog op dat zelf te doen.

2 likes

Nee, hij stond te koop bij Ten 2Two. Die heeft nog 2 mooie Chronomasters op de website staan.

2 likes

Gewoon via Chrono24 kopen. Of via SoloJapan. Of in Japan kopen en laten opsturen, kan via een platform als Buyee.com.
Als het officieel van buiten de EU komt betaal je nog de importheffingen.

Niet zo spannend allemaal maar wel goed om rekening mee te houden.

3 likes

3 likes

10 likes

4 likes

14 likes

5 likes

13 likes

17 likes

13 likes

Ik ben deze knaller online tegengekomen. Voor zover ik weet kwam de citizen AQ4020-03E op leer en is de bracelet OEM maar voor een ander model. De aansluiting lijkt niet helemaal perfect en er lijkt een kleurverschil te zijn tussen de kast en bracelet. Iemand toevallig enige kennis/ ervaring met dit model/ combi?

5633396547|500x500

nu wel met foto hoop ik :slight_smile:

5 likes

Zo te zien is dat een foto van tentotwo. Op de foto lijkt het inderdaad wat kleur verschil te hebben, maar kan ook licht val zijn.

Dat gezegd te hebben, is volgens mij alleen de witte met bracelet geleverd toch?

1 like

Lijkt wel een titanium band met een stalen kast, indien het geen lichtinval is.

1 like

Ik heb hetzelfde gehad met een The Citizen die op leer kwam. Via eBay een OEM titanium band erbij besteld maar de kleur was net zo afwijkend. Volgens de verkoper van de band hoort dat er soms bij.

tentotwo inderdaad. Durf ik niet te zeggen wat betreft de witte. Van de zwarte weet ik vrij zeker dat die altijd op leer kwam

‘hoort dat er soms bij’

Lekker is dat… Zo’n kleurverschil verpest het volledig voor mij. Je wilt juist zo’n Citizen vanwege de perfectie/ details. Anders kun je net zo’n goed een reguliere kopen

Wel dank voor je reactie want dan weet ik zeker dat ik deze kan overslaan :slight_smile:

2 likes

Hij is ook lid van het forum dus je kan het hem ook even vragen voordat je deze aan je voorbij laat gaan. Ik dacht @SuperC

Edit: info uit de advertentie

Product Details

• Model The Citizen Chronomaster Tosa Washi
  • Reference AQ4020-03E
  • Price 2150
  • Dimensions 37,5mm
  • Age March 2021, JP supplied
  • Condition Perfect (90-97%)
  • Movement Solar Quartz
  • Accessories Full set
  • Extra’s Original titanium bracelet and original leather strap with folding clasp