Het is inderdaad een natuurlijk product dat papier. Maar ook daar mag je kwaliteits eisen aan stellen.
Neem aan dat op die van jou ook geen donkere streep zit alsof het papier daar dunner is en op die lijn een relatief groot gat zit…
Ik heb het tot nu toe op alle foto’s en filmpjes niet gezien
op deze foto’s ziet het horloge volgens mij perfect uit
zoals ik het nu zie is er niets mis mee, maar jij moet er natuurlijk zelf genoegen mee nemen.
laat anders nog eens een foto zien zoals de onderste maar dan met het woord citizen onderaan.
Haha sorry ik was vaag, ik bedoel dat het logo bij ons inderdaad erg verschilt van wat @Roog84 liet zien. Ik had idd het idee dat het hoort te zijn zoals hij bij ons is
Het logo zweeft namelijk omdat het op die extra plaat zit en niet op het washi papier zelf dus die schaduw hoort er echt te zitten.
Wat een heerlijk horloge, de laatste tijd een beetje in aan het verdiepen en moet zeggen; ben steeds enthousiaster. Heerlijk om een klok te hebben die je altijd kan dragen en zo uit de doos kan halen zonder hem in te hoeven stellen. Al een tijdje op zoek naar een dikke Japanse ultraquartz. Helaas zijn mijn polsen iets te klein voor alles boven de 40mm, dus vallen veel GS’jes af. En de SBGX259 vind ik dan weer net te clean.
Wel zijn deze natuurlijk lastig te krijgen… En de prijzen variëren enorm. Lastig om te bepalen wat een goede prijs is. Hoe hebben jullie dit gedaan?
om eerlijk te zijn heb ik niet zo zeer op de prijs gelet. (let wel, ik zit ook niet zo in de “slappe was”)
maar ik wilde in de buurt blijven en het horloge aankopen bij een betrouwbaar iemand, en daarom heb ik hier @vierport aangesproken, die zit natuurlijk ook hier op het forum en dat gaf mij het vertrouwen om de stap te zetten.
en omdat ik mijn zinnen ook op de blauwe variant had gezet was het gemakkelijk ze dan ook op hetzelfde adres te kunnen bestellen
Vandaag in ieder geval contact opgenomen met de verkoper om het horloge terug te sturen.
Maar voordat ik om een ander exemplaar vraag: jullie herkennen het dus niet dat er een streep of meerdere strepen door het papier lopen, alsof het papier daar dunner is?
Net binnen, heel blij mee. Super clean, gedetailleerd, comfortabel, robuust en raakt weer elke seconde feilloos. Wrist shots volgen als ie op maat is gemaakt. Maar dat duurt nog even met de lockdown