Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Waanzinnig mooi, van harte!

1 like

Fijnafstelling op de gesp ?

Nope, ook nog nooit behoefte aan gehad. Met de combinatie van grote en kleine schakels vind ik altijd precies de juiste maat. Misschien is mijn polsdikte vrij consistent.

Prachtig :+1:

1 like

Zo dan. Mooie set zo samen.
Nu komt er zeker een mooi vergelijkende review?

1 like

Nee, het zijn geen concurrenten :grin:
Naast de kleur is het grootste verschil materiaal en de originele is net iets verfijnder. Maar die was ook een tikkie duurder. Goede foto’s kan ik niet echt maken helaas…

2 likes

Heel fraai! Nooit meer op zoek naar een HAQ, beter is er (nog) niet.

1 like

28 likes

Ik ben helemaal verliefd op de citizen chronomaster aq4020-54y , die dial en kast afwerking :smiley: maar ik zou hem graag een keer in het echt zien voor ik tot koop overga. Is er iemand met deze fraaie The Citizen in de regio Nijmegen waar ik hem een keer in het echt mag bewonderen? Anders moet ik naar @vierport helemaal in Dordrecht :innocent:

Plaatje voor de leuk

9 likes

Helmond/Eindhoven wel…

1 like

Moet je toch heen om hem te halen toch? :joy:

15 likes

Tjemig man, uurtje rijden. Als dat al teveel is voor iets waar je helemaal verliefd op bent…

3 likes

Ga maar passen bij Paul, kan je hem meteen meenemen :joy:

3 likes

Dat snap ik wel…
verliefdheid gaat tegenwoordig ook niet meer verder dan een ‘swipe’ …

1 like

We zitten natuurlijk wel in lock down… is een nieuw horloge dan een goede reden om te reizen? :slight_smile:

5 likes

Ja

Wel fijner om een keertje te zien en even een nacht over te slapen ipv gelijk ter plekke de knoop moeten doorhakken :wink: voor een paar honderd euro kan dat wel meer voor dit prijssegment moet ik er wel even over nadenken :innocent:

1 like

Grappig, bij mij werkt het juist andersom. Als iets veel kost en het is geen liefde op het eerste gezicht, dan houdt het meestal op…

2 likes

ben je een regelmatige “flipperraar”?
dan is er toch niets aan de hand, als hij tegenslaat verkoop je hem toch gewoon door :smiley:
maar wedden dat je dat niet doet? :smiley:

Ja ik lijdt wel aan flipperitis :innocent: meeste horloges blijven 6-24 maanden en dan wordt ik weer verliefd op wat anders :stuck_out_tongue: