Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Nou geen T-shirt…
Maar hij gaat gewoon weer om :ok_hand:

21 likes

ik heb ook eens een nieuwe eco-drive binnen gekregen met diezelfde 2 seconde aanduiding, maar aangezie al mijn eco-drives in een kast liggen met led- verlichting had ik hem een nachtje in de kast gelegd en 's morgens was hij in de maat aan het lopen ( 1 seconde aanslag) :ok_hand:

3 likes

Kijk! Ze hebben hun eigen Zonnebankje.
@HanDavinci zou er jaloers op zijn.
Luxe hoor! :+1:

2 likes

even naar dit topic gaan kijken,
@El_penumbra wil dit jaar nog van zijn chrono af, mss heb je geluk?

2 likes

Dat is inderdaad de eventuele oplossing en waarschijnlijke gang van zaken. Hoop alleen een keertje iets met de kop er al af te kopen, in plaats van dat ik weer degene ben die de afschrijving voor zijn rekening neemt :innocent:

4 likes

Je hebt je naam niet mee :see_no_evil:

1 like

Lastig op de foto te krijgen. Het blauw is op foto’s veel meer “in your face” dan in werkelijkheid, dan is het veel subtieler. Uiteraard behalve in de volle zon. :wink:

17 likes

Tis toch tijd, ik denk dat ik m weg ga doen :see_no_evil: mocht iemand m nog willen hoor ik t wel, anders maak ik binnenkort ff een verkooptopic :ok_hand:

19 likes

20 posts boven je :smirk:

1 like

Wie weet zien jullie me binnenkort dan in Doxa only ipv hier :smirk:

Volgende keer haal ik de blauwe chronomaster dan :sunglasses: die van @anon59165879HF is echt gaaf.

2 likes

Wat een gaaf model is dit toch en dat blauw is zo afwisselend, op alle foto’s weer andere nuances. Wonderschoon!

Ik reageer op jouw prachtige foto’s, maar doe daarmee misschien de andere eigenaren wel tekort, ook hun foto’s zijn plaatjes.
Bedankt allen voor de genomen moeite om de mooie opnames te delen.

Ik kijk rond voor een dresser en denk daarbij aan een GS, Citizen of een Zenith.
Weet iemand misschien waar / bij wie twee (of alle drie) de modellen naar elkaar te bewonderen zijn (na lock down)?

1 like

Ja, op een mini-meeting. :joy::joy::speak_no_evil:

1 like

:rofl: waar kan ik me aanmelden?
Ben wel toe aan zo’n feestje/ uitje!

:ok_hand:
ok, om je nog even lekker te maken :grin:

28 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik kijk steeds vaker met een scheef oog naar een mooie Chronomaster met ref AQ4070-05A.

Ik overweeg deze als alternatief voor mijn Grand Seiko 9f, maar één belangrijk USP voor mij is dat 9f uurwerken blijkbaar tientallen jaren zonder onderhoud kunnen.
Weet iemand wat de geadviseerde onderhoudsinterval is van een A060 Eco Drive Solar kaliber?

1 like

En of die tientallen jaren ook echt zo zijn moet natuurlijk nog wel blijken. In ieder geval moet een GS elke twee jaar zo’n beetje een nieuwe batterij. Daar heeft de Chronomaster geen last van. Die zou zomaar een jaartje of 10 kunnen lopen zonder dat je naar de dealer moet.

Je keuze baseren op wat je mooi vindt, de kwaliteit is voor beide onberispelijk.

1 like

Weet iemand wat de breedte van de bandaanzet is van de 37.5mm Chronomaster met washi plaat?

1 like

2 likes

Fijn, thanks! Dan moet er nog even een extra bandje besteld worden :innocent:

1 like