Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Graag gedaan!
Dus de kogel is door de kerk, je hebt er een?

Welk bandje wordt het?

Waarom doe je hem weg?

1 like

De behoefte aan nieuwe dingen proberen zonder meer geld in de hobby te willen pompen. Dan liever iets weg :slight_smile:

2 likes

Oke. Blijft wel een geweldig horloge. Hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen.

1 like

Yes! Als het goed is donderdag ophalen :muscle: Heb er veel zin in!

Ik wil er nog een zwarte rubberen band bij. Denk zo’n Barton ding, zijn best prima. Weet niet of ik hem ook daadwerkelijk op rubber zal gaan dragen, maar dan heb ik in ieder geval de optie :innocent:

3 likes

Mee eens. Ik zie mezelf hem nog wel een keer kopen, nu gewoon te veel dat ik wil proberen en te weinig over om in de hobby te pompen :slight_smile:

2 likes

We posten hem gewoon nog een keer. :smiley:

Wellicht vanmiddag eens even de blauwe croco erop proberen. Al draagt deze band toch wel heel erg fijn.

24 likes

Vanaf vandaag ook (weer) in het bezit van een The Citizen Chronomaster.
Overgenomen van @scrubsaurusrex.
Meteen op een suède bandje geknald. Binnenkort maar eens de band opmaat maken.

19 likes

Lekker hoor :ok_hand:

Inderdaad prachtig die blauwe washi wijzerplaat. Dat is voor mij hét onderdeel aan dit horloge. Al is de rest vast ook mooi, maar dat ze een natuurlijk materiaal gebruikt hebben vind ik heel dapper. En zo’n structuur is ook niet te renderen, dat is alleen echt natuurlijk te maken.

1 like

vergeef me, maar zonder de originele band vindt ik hem maar zozo :wink:

Pfff, hij blijft echt enorm in mijn hoofd hangen. Wat een heerlijke klok :heart_eyes:.

Mocht iemand zijn witte Chromomaster zat zijn, hierbij het verzoek mij een PM te sturen. Heb eventueel wat een Omega Seamaster 300 2019 zwart of een Explorer 1 MK2 uit 2020 in te ruilen :wink: .

Het is je vergeven :innocent:
Vind 'm zelf eigenlijk best goed tot zijn recht komen op leer/suède. Met 19mm mag hij de banden delen met een Nomos Orion

1 like

22 likes

Hebben de lugs nou facetten? Mooie caseback zeg!

1 like

Thanks Han :+1:t2::smiley:

Volgens mij niet :thinking:

Vaak zijn bij de deze type het medaillon niet aanwezig of de helft of stukken eruit…met deze toen redelijk mazzel gehad :+1:t2::hugs:

2 likes

Bedoelde je dit nou Han?

2 likes

Dat is een hele mooie!

1 like

Dank u :+1:t2::slight_smile:

Nee. Dan zag ik het verkeerd. Nog steeds gaaf!

1 like