Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Ik wil niet “that guy” zijn maar had je niet even kunnen wachten met de fotoshoot totdat je niet meer in een rijdende auto op de snelweg zat :no_mouth:

Snap dat het lastig is, want ben het met je eens, erg mooi! Geniet ervan!

1 like

Ik stond in een mini-file, misschien inderdaad iemand die niet kon wachten :wink:

Zwart

13 likes

21 likes

Prachtig!

1 like

Probleem: vandaan merk ik ineens op dat mijn chronomaster stilstaat. Normaal staat ie weleens stil na te lang geen licht, maar nu in gewoon licht gaat ie gewoon niet lopen. Reset geeft ook reactie. Heeft iemand anders dit misschien al eens aan de hand gehad?

1 like

ik heb het met een andere eco-drive ook eens voorgehad en kreeg de raad hem in de dag eens in de volle zon te leggen en dat heeft geholpen.
je hebt geluk dat er morgen goed weer op het appel staat, :sunny: dus kan je dit mss eerst eens proberen :wink:

In de ochtend ben ik nog thuis, dan waag ik de poging. Al zou het eigenlijk niet nodig moeten zijn voor mijn gevoel

1 like

ik heb zojuist even opgezocht op de citizen site wat de gangbare laadtijden zijn voor eco-drive.
even klikken en je weet meer :+1:

Normaal springt hij meteen naar de goede tijd bij het minste licht. Wie weet hoe het zal gaan

1 like

mss dat je hem eerst eens volgens deze info op de site oplaad en dan verder ziet wat hij doet?
mss ligt het wel gewoon aan een lage accu ? :thinking:
ik denk toch dat het goed komt eenmaal hij goed is opgeladen :ok_hand: :smiley:

Crosspost… Even een pakketje wegbrengen, precies op tijd :grin:

5 likes

Foto’s doen geen recht aan de schoonheid en klasse van dit horloge

18 likes

23 likes

Wat mooi zeg :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Bijzonder en bijzonder mooi! Van harte!!

1 like

Prachtig!

Dank u wel heren! :grinning:

Had vanmiddag zelfs nog wat toepasselijks bij de koffie om het te vieren!

1 like

Wat een heerlijk horloge… maar voor mij weer tijd om te flipperen helaas. Er kriebelt weer iets nieuws :wink:

7 likes

:see_no_evil:

1 like