Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Klopt. Dat heet vakantie houden/ niks updaten en ondertussen nog een of twee Tokyo Red uit Japan laten overkomen.

5 likes

Smart thinking

Ik vond dat een irritante vraag, maar heb via PB netjes geantwoord. :angel:

Maar nee, ik denk niet dat ik 'm weg doe, daarom heb ik al in geen twee, of is het drie, maanden een uppeke gedaan. :slight_smile:

Foto van laatst:

Wat een brak ding. Dat ik 'm nog in de koffer duld zeg. Pfff.

14 likes

Clean :ok_hand::+1:

OK, goed begin van de dag :joy::joy:

:innocent:

9 likes

Die ziet er erg brak uit… Volledig afgeschreven als je het mij vraagt. Weggooien dat ding!
Maar vergeet niet de wijzerplaat bij het oud papier te doen :joy:

1 like

Even nog een treinshot dan maar nu ik toch bezig ben…

Overigens loopt na meer dan een jaar nog precies op atoomtijd :stuck_out_tongue:

11 likes

OK spammen maar. Mag op de eerste dag vind ik :blush:

26 likes

Dat mag voorlopig wel hoor, mooie! :slight_smile:

Ik doe het ook gewoon

15 likes

Prachtig! :star_struck: Die kast is ook top. Welke ref heeft deze?

Dat is de AQ6100-56A. Geen plaatje doet 'm goed genoeg…

Dat geloof ik graag. Wel een nadeel van al deze mooie Citizens, dat je er maar weinig in het echt kan zien voordat je er één (nieuw) koopt.

Ik ben me bijv. aan het oriënteren op een HAQ, liever van Citizen dan GS vanwege alle techniek die je er bij krijgt (en dat maakt een HAQ natuurlijk zo tof), maar ik zou het uiteindelijk wel spannend vinden om 'm zomaar te bestellen in Japan.

Deze is nu mijn favoriet trouwens:

2 likes

Gouden uurtje…

18 likes

Die is heel netjes, mooie prijs ook hoor. Kan bijna niet fout gaan. Anders pas je eerst wat soortgelijke horloges (lichte kleur, 37mm) dan weet je dat de formfactor in ieder geval goed zit. De afwerking en kwaliteit hoef je niet aan te twijfelen bij zo’n Citizen :slight_smile:

1 like

Hm ja ik heb er ook wel alle vertrouwen in.

Omdat ik ook aan GS denk zal ik sowieso nog de SBGX259 en SBGX263 gaan passen. Maar één ding weet ik zeker: 37/38mm staat me perfect haha, 40mm is al snel te groot. Alleen de kast van die specifieke GS’en is zo… gewoontjes.

1 like

Incoming…

26 likes

Haha Nice, Never go full Ludo.

2 likes

Incoming…

22 likes