Het is een mooie chronomaster. Gefelicteerd met de aankoop! Ikzelf twijfel nog. Ik houd het bij grand seiko denk ik.
Yes, meeeeer Citizen en weer zo’n mooie!
Wow
Heel fraai! Die indices zijn echte meesterwerkjes!
Heel fraai, wie weet gaat deze ook een keer komen.
Helaas nu nog zeer exclusief voor Europa, de gaafste zijn ook weer LE:
Ze doen her er gewoon om

Schitterende Chronomaster.
Proficiat met je nieuwe aanwinst.
Fraaie macro’s.
Deze zijn al een hele tijd geleden gepresenteerd en gaan zeker niet komen. Groen en rood ook wel zo’n beetje uitverkocht.
Ik denk dat ik je begrijp. Beetje hetzelfde wat in het begin met GS quartz aan de hand was, bij mij althans. Quartz… Seiko… die zitten toch zo’n beetje ronde de € 200, max? Da’s veul geld!
Citizen… Ecodrive… Jawohl… dat koop je bij de willekeurige horlogeboer om de hoek.
Maar ik ben om. Absoluut!
Ze doen niet voor elkaar onder.
De uurwerken maar ter vergelijk:
Zo geweldig duo! Om te kwijlen haha zo vet
Ik zie het tandwiel tikken en er knippert zelfs af en toe een piepklein rood LEDje. En nog steeds binnen de seconde
Heeft iemand overigens ook wel eens de zwarte (AQ4020) gezien, maar met een stalen band? Ik kan alleen referentie AQ4020-03e vinden, maar die heeft dus een leren band.
Prachtig duo!
Voor zover ik weet is de zwarte alleen op leer geleverd. Je ziet hem vaak met titanium band erbij maar die is dan los gekocht. Dat is in Japan wat makkelijker dan hier…
Hee!
Ik zie de foto nu pas! Gefeliciteerd man! Dit topic gaat nog niet zo hard met 84 replies dus ik doe ook maar even mee:
Draagt heerlijk, nietwaar?
Dank je, jij ook.
Absoluut. Ik ben zwaar onder de indruk van de afwerking en het draagt fantastisch.
Jij ook van harte!!
Die had je toch op voorhand moeten onderhandelen vrees ik
Aangepast en opgelost.