Beetje off topic😀
Plaatje!
Ook niet echt een horloge voor de doorsnee “citizen”
Leg eens uit, wat hier een The Citizen / Citizen Chronomaster aan is. Ik zie het niet
Dat ben ik ook niet …
Oeps verkeerde categorie
Haha sorry, verkeerd gepost
Ik mag hier niet meer meedoen want ik heb m’n Citizen omgeruild. Maar ik volg het topic nog graag. Mooie spullen. Soms schiet me de vraag “Heb ik daar goed aan gedaan?” door de kop. Oordeel zelf:
En als ik toch weer eens een Chronomaster zou willen, wat zou dan de beste shit zijn? Er van uit gaande dat m’n Spring Drive niet weg zou gaan? Zijn er hier ook mensen met de gewone “The Citizen” quartzen, of heeft iedereen de Eco Drive? Veel van de huidige Eco Drive modellen zijn 12,4mm dik, en dan kom ik sneller uit op zo iets:
Of zit dat nu te veel in het wheel house van m’n GS quartz?
Mooi topic in ieder geval, heren. Met mooie horloges. Het stemt me tot nadenken.
Welk model is dit?
Dit is de AQ4042-01P
Dit is een batterij quartz met max 5 sec afwijking, perpetual calender en 5 jaar batterij, ook minder dik dan de Solar neefjes
Da’s hartstikke leuk. Mooi horloge. Maar ik heb geen reet aan je antwoord zonder een referentie-nummer. Ik ben me eerlijk gezegd niet eens aan het orienteren voor mezelf, maar meer voor m’n neef. Die heb ik volgend jaar een proper horloge beloofd, en of dat een GS of een Chronomaster wordt zal de tijd leren.
Poah
AB9000-52L dus, dat geeft meer reet?
Dat geeft heel veel reet! Dank je. Ik wou dat Citizen die spullen ook eens gewoon op hun Nederlandse website zette, op een overzichtelijke manier.
@anon2889582EV, wat vindegij hier van als tegenhanger van GS?
Komt standaard op Oyster.
Superstrak! Zou ik er een GS op inruilen? Denk het niet. Als ze beide voor me zouden liggen en ik moest er één kiezen, dan zou het wel verdomde lastig worden. Het polijstwerk op deze is ook wel echt next level, zoals je ook op GS vaak terugziet