Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Fraai!

1 like

15 likes

Wat is het referentienummer ook al weer? :slight_smile:

1 like

AQ4100-14L. Wat mij betreft de mooiste kastvorm van de Chronomasters. De facetten op de lugs zijn net wat scherper dan op de andere kasten.

Ja, heel mooi! Op de foto lijkt de kast niet groot, maar het is toch 38,3 mm, is niet heel klein. Waar heb je 'm gekocht en mag ik vragen voor welke prijs? Ik ben op zoek naar een mooie Citizen en deze is natuurlijk veel mooier dan een NB1060 :slight_smile:

De ingekapselde kroon van andere Chronomasters vind ik niet zo mooi, is bij deze veel mooier.

1 like

33 likes

Mooi die band zo met dat ruwe :+1:

Mooi! Deze heb ik hier nog niet eerder gezien toch?

Prachtig horloge!
Met wat googelen een mooie uitleg:

2 likes

Thanks! Het blijven unieke horloges… Zowel qua techniek als uiterlijk. Zwaar ondergewaardeerd wat mij betreft en dat vind ik niet erg. Komt ook omdat ze hier nergens in de etalage liggen natuurlijk.

Hier nog een snelle foto uit de trein :slight_smile:

20 likes

Supermooi! Geniet ervan!

1 like

Chronomaster Duo!

20 likes

Mooi!
Maar waarom lopen je secondenwijzers niet synchroon?
Juist zo mooi dat die nauwelijks van elkaar zullen afwijken in de loop der tijd.

8 likes

een ouwe bekende!

1 like

Het antwoord is hacking :wink:

Super gaaf!

Ik zie ze overigens niet op je website staan. Is dit voor de prive collectie?

1 like

Nee, maar net binnen, en vond het wel een leuk plaatje om te delen :sweat_smile:

4 likes

Blijf ze vooral posten - ziet er goed uit!

1 like

Ik heb de citizen chronomaster lijn altijd al bijzonder en gaaf gevonden op foto’s. Vooral de washi wijzerplaten. Gisteren voor het eerst een in mijn handen gehad, dankzij Ojjz. Ik ben om! Dit moet er ooit komen. Wat een schitterende horloge, de afwerking geniaal goed en die wijzerplaat :drooling_face:

4 likes