Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

@Rik heeft er eentje die in het blauwe hier staat voor een mooi prijs!

(Ongelovelijk dat doe er nog steeds is!)

1 like

heb het zojuist even opgezocht, niet dat ik er achter zoek (ik heb er al drie) maar om te kijken welke reden @Rik aangaf om deze weg te doen.
en ik kan hem hierin best begrijpen, hij wil een cal.0100 en dat is nu juist wat ik ook nog het liefste wil hebben, namelijk deze:

ik zou bij wijze hemel en aarde willen bewegen om dit horloge in bezit te krijgen, maar het is voor de eerst volgende twee jaar uitgesloten, (financieel)
natuurlijk zou ook ik horloges kunnen “flipperen” maar dat doe ik niet omdat deze drie en andere horloges (naar mijn mening) ook in het topsegment van mijn verzameling horen, anders had ik deze niet gekocht :slightly_smiling_face:
natuurlijk wens ik ieder hier hun plezier en het streven naar hun droom horloge toe en dat op hun eigen manier,

5 likes

Prachtig idd :star_struck:

16 likes

Prachtig blauw in vele variaties👍

12 likes

Zo’n horloge dat op geen enkele foto echt tot zijn recht komt. In het echt nog veel mooier.

1 like

13 likes

Super gaaf. Gefeliciteerd! Is dat die uit het blauwe hier? :slight_smile:

1 like

Iemand nog op zoek naar een fantastisch mooie blauwe?

14 likes

Blijf je ze bestellen om dit te realiseren?
Ruilen tegen een 4 en halve liter? :rofl::+1:

Sorry, ik begrijp je niet.

4,5liter 1974 :nerd_face:

Ah, ben jij ‘t.

Nee, ik kom de reguliere 1974 nog wel halen. :+1:

Als je inruilt :slight_smile:

1 op 1 tegen die JLC kan wel. Verkoop ik die wel weer.

2 likes

Oei! Welk ref nr heeft deze schoonheid?

Edit gevonden. 200 stuks dat is lastig

Foutje

Foto dan maar.

14 likes

14 likes

17 likes

Ik mag me nu ook hier officieel melden, eigenlijk was ik meer opzoek naar een solar power maar die van Rik kon ik niet weerstaan.

De band vond ik wat donker dus ff iets anders uit de kast getrokken

Het is al beter maar helemaal overtuigd ben ik nog niet, tips zijn natuurlijk welkom.
En anders gaat er de brachlet op, gezien mijn collectie allemaal stalen banden heeft zou leer een leuke afwisseling zijn.
Heeft een chronomaster een eigen vouwsluiting of is dat gewoon een standaard citizen?
Een vouwsluiting zit toch vaak wat prettiger.
Het genieten kan weer beginnen :partying_face:

15 likes

Uiteraard

1 like