Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Nee, deze is niet te verkrijgen buiten Japan. Zelfs in Japan is hij alleen bij Citizen Premium Doors boutiques

Eén woord: geweldig👌🏼

1 like

Dank je!

Als het goed is is de zwarte versie gewoon internationale collectie. De witte (limited edition en uitverkocht) en blauwe zijn Japan only.

Ik heb welgeteld 0 winkels buiten Japan gevonden die hem verkopen of verkocht hebben.

Deze? https://subdial.co/products/citizen-citizen-0200-black-dial-nc0200-90e

Stond een tijdje terug in NL gewoon te koop. @purple300 heeft deze nog overwogen.

Bij een Citizen AD?

Dan zat ik fout. Heb echt een hele middag op Aziatische websites zitten graven met een translate addon :sweat_smile:

Het was een NL juwelier. Aangezien ik niet meer weet welke durf ik niet te zeggen of het een AD was.

:relieved:

Blijft toch een prachtig horloge na bijna een maand in de doos, misschien toch een blijvertje?

8 likes

10 likes

19 likes

Het zwevende logo :heart_eyes:

17 likes

Super mooi.

1 like

Ik was even een broodje eten met Ome Fate om zijn mossige Chronomaster eens te zien:

Bizar hoeveel een andere kleur plaat en bandje doen. Je herkent bijna niet dat het dezelfde horloges zijn!

31 likes

Poaahh, die laatste foto :ok_hand:t3:

1 like

Prachtige horloges, Mooi bandje ook om die blauwe met het lichtblauwe stiksel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Is gemaakt door @Ko-Banden. Fijn bandje!

2 likes

Prachtige foto’s van prachtige horloges

2 likes