Prachtig horloge ,veel draagplezier gewenst
Gaaf! Hoe bevalt deze? Ook een tijd naar gekeken, maar ik wilde er dan wel de stalen band bij, en die combi wordt niet zo verkocht .
Het is een prachthorloge, qua afwerking en accuratesse kan het naar mijn mening met glans de vergelijking met een GS aan.
Maar de 39 mm kast op “The Blue Eagle” lijkt wel klein op mijn pols.
Wat jij aanhaalt stoort mij ook wel wat. De blauwe croco leder band is best wel ok, maar ik verkies mijn horloges op staal. Deze ltd edition is blijkbaar enkel voor de Amerikaanse markt gemaakt - dixit Citizen Benelux - en er bestaat geen originele Citizen band voor.
Dus, ben er blij mee, maar twijfel er aan of het een blijvertje wordt.
Je kunt gewoon een lossen band in Japan bestellen voor deze. Dit model is niet met stalen band geleverd maar deze kastvorm wordt in reguliere modellen met staal geleverd.
Dank voor de tip, had al zo’n vermoeden. Vreemd dat Citizen Benelux dit niet suggereerde.
Laten we zeggen dat de klantgerichtheid van Citizen niet in lijn is met het niveau van de chronomasters.
Indeed
Kan ook liggen dat citizen Benelux de chronomaster niet in program hebben en daardoor geen kennis hebben, lijkt mij namelijk zeer plausibel.
Dat is zeker zo maar ik heb een aantal contactmomenten met ze gehad, ook over reguliere modellen en het was telkens bedroevend.
Weet iemand toevallig of dit model ergens in Nederland of in buurlanden te bezichtigen is?
De NC0200-90E
De paar keer dat ik contact heb gehad was ook betreurend. Het was zelfs onvriendelijk te noemen.
Grappig. Mijn lokale juwelier is een paar jaar geleden met Citizen gestopt omdat ze de service van Citizen Benelux erg kut vonden. Seiko hebben ze hoog in het vaandel staan.
Gelukkig maakt Citizen horloges die in mijn ervaring weinig service nodig hebben.
Wat een schitterende wijzerplaat zeg
Ze blijven gaaf! Alleen vaak lastig om ze zo mooi vast te leggen zoals sommigen dat hier doen!
Moeilijk te vinden blijkbaar