Ja hallo zeg. Die is mooi!
Heel gaaf!!!
Wat gaaf! Is dit dezelfde limited als eerder in dit topic of is ‘groen’ nu ook regulier verkrijgbaar?
Helaas niet met deze. Citizen heeft een wat luxer segment: “The Citizen” Chronomaster. Daar valt deze niet onder.
Need I say more?
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden en ben net dezelfde mening toegedaan Danny, een Chronomaster moet er vroeg of laat toch ook komen bij mij.
dat kan ik geloven
en zeer mooie foto’s ook
een blijvertje?
Vraagje: kopen jullie deze The Citizen horloges in Japan?
Haha, soms wat sneller. Deze laatste door gebrek aan zin om foto’s te maken wat later.
De foto’s van de doos zijn inmiddels gemaakt dus hij kan in de verkoop.
Speciaal voor @jan13:
Goddamn Dat is toch prachtig zeg…
Tranentrekkend mooi idd… Zullen we ze binnenkort eens naast elkaar leggen?
Wat een ding! Maar natuurlijk ook, wat een foto’s!
Mooie aankoop hoor!
Mooi hoor, zit deze wel goed om jouw pols? (Beter dan de GS-en)
Hij zou er in beperkte oplage zijn, maar ik zie dat er geen limited nummering op het achterdeksel staat.
Nope.
Oh jazeker wel. Dat kan ik je nu al vertellen. Ik heb namelijk veel geleerd van m’n witte chronomaster:
- Zeer strak ontspiegeld saffier, zowel op de wijzerplaat als ook gewoon bovenop het horloge?
- Vrijwel gewichtloos?
- Doet het goed op allerlei leren banden die ik heb liggen?
- Een tikje sportievere kast waardoor het ook op een NATO kan?
- 38 x 46mm?
- 100m WR?
- Comfortabel als de hel?
- Individueel verstelbare uurwijzer?
Gefeliciteerd! ook prachtig!
Zie boven, jazeker wel. Echt heel fijn. Titanium for the win. En ook lekker neutraal van temperatuur. Deze en m’n Junghans zijn echt fijne sporthorloges.
Jazeker! Ik ben erg benieuwd naar de blauwe Serica. Stuur je wel even een PB.
Schitterend horloge!
ja,… dat is zeker stof genoeg om een NA-topic te maken,
het verhaal van de “jacht” naar deze, te beginnen met de witte chronomaster, tot uiteindelijk deze beauty zou ik wel volledig lezen.
altijd leuk topics van jou te lezen, ik lees steeds met een levendige voorstelling van het verhaal,
deze hebben steeds wel een leuk verhaal en dan spreek ik nog niet van de mooie foto’s die hiermee gepaard gaan
dus doen zou ik zeggen
Belachelijk mooi