Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

Mijn groene is bij mijn weten de enige op het forum, dus ik pleit voor de grijze. :slight_smile:

Alle gekheid op een stokje: Ik ben bevooroordeeld, maar eerlijk gezegd trek ik goudkleurige indices ook niet bij een zilverkleurige kast. Niet dat ik het geen prachtig horloge vind, integendeel. En de streaks door de winter/herfst wijzerplaten zijn super cool. Maar mijn voorkeur is wat het is.

Heeft mischien iemand de aq4100-22e al eens in het echt gezien?

Die 22e is tof, maar vind het voor de prijs wel jammer dat de indices niet echt goud zijn. Dat doet voor mij toch een beetje afbreuk.

Ik ben nogsteeds erg blij met mijn 14L:

11 likes

de groene, met dat goud is geen porem

Succes met die vraag. Je moet ze met een kaarsje zoeken. Deze ga je gegarandeerd niet in de winkel aantreffen, zeg maar. Maar waarom bekijk je de gouden niet, met de rossig-bruine wijzerplaat? Dit vind ik al een stuk harmonieuzer dan de grijs/goud/zilver variant:

10 likes

De gouden herfst variant is mooi, maar ik zie het mezelf niet dragen, ben nog niet toe aan gouden (goudkleurige) horloges.
Blijft lastig dat je dergelijke horloges niet even om de pols kan slingeren om te kijken hoe die staan en hoe de kleuren uitpakken.

2 likes

Als je Ome Fate op een broodje trakteert ergens in het midden van het land, dan mag je zn Schuurspons Chronomaster vast wel een keer bepotelen hoor!

3 likes

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk :partying_face:, heb je goed gedaan mun jonge.
Tussen deze 2 is het duidelijk

Grijs met goud doet het bij mij niet zo, las dat goud / bruin jouw ding niet is maar dit vind ik dan wel weer vet

5 likes

Dankjewel! Was hard werken :rofl:
Dat is dan wel weer een hele mooie! Frisser dan met de rood bruine plaat.
Maar komt wel weer in de buurt van

10 likes

Jammer dat de grijze er niet is met wijzers die bij de kast kleuren… dan was de keuze al gemaakt.
Bij m’n Nomos ervaar ik het juist als speels detail. Maar daar zijn ze ook een stuk subtieler

Komt het er toch weer op neer dat hoe geel/goud ze in het echt op de Chronomaster overkomen lastig te bepalen is.

2 likes

Dan hebben ze later minder ruzie over de erfenis :sweat_smile:

1 like

hij heeft bekijks :smiley:

7 likes

17 likes

Sorry je bent niet de enige….

17 likes

Damn. Sinds wanneer heb jij hem? Als het een NA is: Gefeliciteerd! Ik had hem nog niet eerder elders gezien hier.

Heb hem ruim een jaar nu en afgelopen september hier gepost.

3 likes

En ook geen moeite genomen om een nieuwe foto te maken :sweat_smile:

1 like

Nouja zeg! Wat tof om er nog 1 te zien :slight_smile:

1 like

Heel gaaf!!

Verrassing!
Prachtig :heart_eyes:

1 like