Laat je The Citizen / Citizen Chronomaster zien

In een woord GEWELDIG! :star_struck: :star_struck: :star_struck:

2 likes

Wow dit is echt fantastisch. De afwerking ziet er op het eerste oog echt top uit. Komen er toevallig nog close-ups of een mooi NA topic :grin:? Ben benieuwd naar je ervaringen

2 likes

Er komen nog meer foto’s en wellicht een NA topic :slight_smile:

3 likes

Ik kijk er naar uit :grin::+1:

Hier mag zeker een NA topic aan gewijd worden!
Heel mooi en bijzonder horloge :star_struck:

3 likes

Mooi hoor! Wil deze graag een keer naast de mijne zien. Als hij is ingeburgerd op je pols dan moet er maar eens een Chronomaster mini-meet georganiseerd worden.

1 like

Zeker weten.

10 likes

Een no date :heart_eyes:
Welke ref / serie is het?

Het is de AQ6110-10L

2 likes

Heel gaaf en lekker dun, de prijs is wel wat enthousiast voor mijn gevoel, hoe ervaar jij dit?

Ik ervaar dat niet zo. De afwerking is top, het design is eersteklas, de techniek is fantastisch (het meest accurate quartz horloge op lichtenergie, maximaal 1 seconde per jaar afwijking), en de materialen zijn mooi / bijzonder (titanium voor de kast, Japans washi paper voor de wijzerplaat). Wat mij betreft één van de mooiste dress watches ooit. Ik vind 'm 100% het geld waard.

11 likes

Dat wou ik even weten, bedankt voor de toelichting :+1:
Geniet ervan.

1 like

Zeker weten en zeer ondergewaardeerd. Eindelijk nog een Caliber 0100 hier :smile: deze vraagt wel om wat meer foto’s, want heeft ie ook niet een blauwe gloed?

Gefeliciteerd en geniet er van. Tijdloos horloge die altijd op tijd loopt :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Prachtig!
Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

14 likes

14 likes

15 likes

23 likes

Geweldig hoe de Chronomaster uit z’n winterslaap ontwaakt na openen van de kist!
:heart_eyes:

Nog steeds blij met mn lumineuze NA :sunglasses:

11 likes