Wat zijn ze mooi hè?
Klassiek maar toch sportief.
Grab ‘n’ Go.
From beach to boardroom.
Babe magnet.
Enzovoorts enzovoorts.
Lekker hoor
Gefeliciteerd met je NA!
Dat weet ik nog niet, doe ik toch liever een duiker meenemen
Maar ik snap je punt.
Ik begin ook steeds meer en meer naar die Chronomasters te kijken.
Ach, 10 bar en schroefkroon. Die gaat gewoon mee.
Oh dat is het niet hoor, hij kan het zeker makkelijk hebben.
Ik zou gewoon te bang zijn om hem te beschadigen
Het zijn prachtige horloges, met een geheel eigen karakter. Gefeliciteerd met je NA.
Gok even op beide festijnen, nog even geduld maar misschien zit er dit jaar ook nog wat in het verschiet.
Met een citizen? Dan heb je de betere babe’s te pakken als ze een the citizen herkennen de meeste reageren toch op andere merken.
Avond all, wat een mooie Chronomasters komen hier voorbij. Maar ben voorlopig weer even blij met deze op een oud leertje, heerlijk comfortabel.
Even een vuige crosspost. @Roog84, ik mis die witte wel eens. En blijf het cursief “Chronomaster” op de plaat mooier vinden dan mijn adelaar. Dat geldt ook voor de modellen van @JohnvdT, @jan13 en @jacobus… Er is iets met die tekst.
Da’s een hele mooie duiker eigenlijk. Welke referentie is dat joh? Kende 'm niet.
hoor ik daar nu een beweging naar het blauwe gedeelte?
Nee, die adelaar wordt ruimschoots goedgemaakt door de kastvorm, het glas, de wijzerplaat en het algehele comfort.
Sorry man.
Snap niet wat je tegen die adelaar hebt, ik vind 'm wel leuk.
Hij is lomp gestileerd, doet me ergens aan de Reichsadler denken, maar tegelijkertijd ook weer aan de Muppet show.
Ik ben niet van de adelaars.
Doet mij ook denken aan de Reichsadler. Had ‘m liever niet gezien. Maar heeft mij ook niet weerhouden. Inmiddels 3 weken wachtend op de Citizen met de adelaar…
Dit is een Promaster Eco-Drive BN0190-15E.
Ik begin soms weer eens naar een dikke PAM te verlangen, gewoon omdat die heerlijk dragen maar deze komt met 44,5 mm al aardig in de richting.