Oh, ik zit niet in wat dragen wij vandaag
Ongeveer 2 weken denk ik. Deze ging heel snel rond. Even terugkijken in dit topic en je ziet de illustere voorgangers
Top!
Op staal, dat is wel interessant. Ben benieuwd of die band dan ook ooit voor mijn AQ4100 te krijgen is.
Inderdaad. Maar ik vind dat zwart op die indices wat minder.
Er zijn wel al stalen banden voor dit model toch? Maar misschien idd niet precies deze.
en ik die vlo op de onderste helft.
Bedwants
Mooi
Ik vind dat The Citizen hier zeker gezien mag worden, en zo’n Serie 8 is natuurlijk geweldig. Om maar te zwijgen van niet vaak voorkomend.
Als je naar Sakura Watches gaat vallen ze allemaal onder de webcategorie The Citizen. The Citizen is de exclusieve serie die Citizen op heeft getuigd, en de Chronomaster, net als de Series 8, is gewoon een model in die lijn.
Ah. Zie net dat @Roog84 me voor was. Maar dat dus.
Interessant dat ze een titanium band voor deze kastvorm hebben gemaakt. Ik zal Magi van Solojapan eens aanschrijven of hij de bracelet van de AQ4100-65W kan regelen voor mijn groene. Dat zou het wel af maken, in mijn beleving.
Kut. Dit keer was @Ojjz me voor. Ik moet hier vaker komen, dan krijg je dat niet.
Ik heb beide kastvormen gehad, maar de bolle heeft het overleefd. In de praktijk merk je niks van de dikte.
Ik heb het alleen niet gevraagd aan Magi, dus ben wel benieuwd naar het antwoord als je dat hebt!
Die was er toch al? De AQ4100-57A heeft er bijvoorbeeld eentje. Wel een andere band dan die nieuwe, maar wel van titanium.
Ik heb het in het verleden al een keer gevraagd maar misschien is er inmiddels al verandering hierin.
Weet iemand of er ergens in de EU een The Citizen met Calibre 0200 te zien is in een winkel?
Het is inmiddels al een paar jaar uit.
Ah, dat wist ik dus niet… Al vind ik die nieuwe band wel mooier!