Gewoon kamerlicht zou al voldoende moeten zijn.
Daar staan ze gewoonlijk ook, maar af en toe het zonnetje erop is wel zo handig
Wanneer komt hij binnen? Ik zit nu ook over deze te twijfelen dus ben erg benieuwd naar de foto’s
Ah kijk! Dat verklaart waarom ik weinig ‘echt’ beeldmateriaal kon vinden. Ik zal wachten op de foto’s
Ok, ben benieuwd of iemand weet hoe het zit (of zin heeft om de schuifmaat tevoorschijn te toveren):
Ik had twee jaar geleden de AQ4020-54y, oftewel de witte washi. De afmeting daarvan was officieel 37,5mm. Ik draag graag een wat kleiner horloge, maar die oogde soms nét te klein. Één van de redenen om hem toch te verkopen.
Deze nieuwe generatie (bv AQ100-65w, maar ook AQ4100-22w), wordt beschreven als 38,3mm.
Nerdy stuff, maar zou net kunnen schelen. Was die altijd 38,3 of hebben ze de kast ietsjes groter gemaakt?
De overige afmetingen zijn ook wat ruimer. Volgens mij is deze “nieuwe generatie” zoals jij ze noemt, ook een stuk dikker.
Het lijkt me dat ze in het geheel een stukje groter dragen dan de 4020.
Gelukkig zijn er hier genoeg die beide horloges hebben (gehad) .
Dit is de info die ik zocht. Íetsjes gegroeid, I like a lot!
Volgens mij heeft @Fate_Amenable_To_Change de aq4020 gehad en heeft hij nog zo’n chronomaster met die amdere kast.
Ik heb meerdere van beide kasten gehad. Persoonlijk vond ik de kast qua draagcomfort helemaal vergelijkbaar.
Ze hadden wel beide verschillende banden en de goede instelbaarheid vond ik een grotere uitdaging.
nee het model
Dit is een oudere foto, mag ik hopen?
Deze horloges mogen natuurlijk nooit op de verkeerde tijd, laat staan de verkeerde datum staan
Holy shit!
Dat was het niet
Hmmm… wel een tijdje geleden dat de batterij bijna leeg was en de secondewijzer per 2 seconde tikte. Laat die dan ook de datum voor wat het is?
Hie verzet je eigenlijk de datum bij een chronomaster?
Lukte me niet om de kroon dusdanig uit te trekken dat ik bij de datum kom. Dus nu maar de urenwijzer doorgedraaid.
Je kan even zoeken naar een Citizen A060 manual. Daar kan je alles in vinden
de kroon in de eerste stand,
dan verzet je de uurwijzer alleen en deze dan 24u doordraaien
Precies!
Gelukkig waren het maar 3 dagen.
Chef’s kiss👌