Lacdejoux

Via Instagram in contact gekomen met Folkert (@lacdejoux) en uiteindelijk besproken dat hij een Seiko 5 voor mij zou 'mod’den. Ik wou graag een custom wijzerplaat van een foto van Garfield.
Folkert kon zowel het horloge, de custom wijzerplaat, en de service van het uurwerk verzorgen.
Tijdens het proces heeft Folkert mij goed op de hoogte gehouden en op mijn wensen en aanwijzingen dingen aangepast. Na elke stap heeft Folkert mij een foto gestuurd en gevraagd of dit voldeed aan mijn wensen. Ook wanneer dit niet zo was, was het geen probleem om iets aan te passen of iets over te doen. Folkert communiceerde fijn, en ook de betaling en de verzending was goed geregeld.

Uiteindelijk heb ik een heel bijzonder horloge, waarvan er maar een is op deze wereldbol, voor een zeer schappelijke prijs.

Folkert, bedankt voor mijn prachtige nieuwe horloge, en hopelijk zien we snel meer van je werk hier op HF!

Voor meer informatie over het specifieke horloge, inclusief gedetailleerd verslag en foto’s, zie mijn NA topic.

1 like