Sinds kort ben ik helemaal weg van de Laco Flieger Augsburg.
Weet iemand waar ik deze kan kopen / bestellen? Ik kom veelal Duitse sites tegen en heb toch het liefst een Nederlandse juwelier. Mocht een forumlid dit model hebben liggen en deze willen verkopen dan houd ik mij ook aanbevolen.
Rutten sucks, heb na 3 weken nog geen antwoord op mijn email. Check bensontrade.nl daar heb ik mijn laco vandaan, levertijd was wel 1 week, maar dat moet je maar voor lief nemen
Ik heb mijn Laco gewoon bij Laco zelf besteld. Het zijn dezelfde prijzen, het horloge was er twee dagen later. Is vind ik ook prettiger als er wat is. Het merk wordt hier ook alleen via internet winkels verkocht.
Laco zelf is uitermate prima en betrouwbaar. Heb hem zelf bij de fabriek opgehaald, in elkaar gezet waar ik bij stond…maar online bestellen ook gewoon prima !
Ik ken de Ausburg niet. Ik heb de memmingen, die heeft een ander uurwerk, en geheel andere afwerking. Laco staat als uitstekend bekend. De miyota is een prima uurwerk, een wat lawaaiige rotor schijnt het.
IK ben er zeer tevreden over, valt mooi om de pols ( net iets gebogen lugs ). En uurwerk is prima. Horloge is tegenwoordig voorzien van saffier glas, mooie leren band erbij ook.
En van 1 van de 5 oorspronkelijke Flieger bouwers !
Ik heb de dusseldorf, zelfde uurwerk als die augsburg, alleen de dusseldorf is 100 euro duurder, heeft de zwarte band en titanium kast. Ik ben erg tevreden over het uurwerk en de afwerking. Als je perse een eta uurwerk wil betaal je gelijk 850 euro voor een laco.
Mee eens. Ik heb een Laco met Miyota gehad. Best leuk, maar wel: simpele kast, redelijke wijzerplaat en wijzers, grote plastic spacerring en een uurwerkje zo van de plank. Die Memmingen is in alle opzichten een veel interessanter horloge.