Opgehaald in Pforzheim : Laco Flieger

Mooi verhaal!! Nu al veel plezier ermee (tu)

hans

prachtig horloge met een mooi verhaal erbij

Goed verhaal en strakke vlieger. Veel genoegen met deze mooie aanwinst.
Gr,
Lone Ryder

Leuk dat het ter plaatse voor je in elkaar gezet is. :~ Mooie Flieger. Ik hoop dat je er even veel plezier van hebt als ik van de mijne.

Je hebt je best gedaan op het verhaal (tu)

Als ik goed heb was jij enkele jaren terug toch bezig met een studie voor industrieel ontwerper en had jij toch ook je eigen horlogelijn op de markt gebracht.

Veel plezier met de Flieger.

Proficiat! En erg mooi dat ze de moeite hebben gedaan voor de afwerking van 't uurwerk.

Mooi verhaal. Het heeft dus zo moeten zijn met alle vluchtannuleringen, dat je met de auto bent gegaan. ik kan me goed het gevoel voorstellen dat je iets ter plekke koopt van de fabrikant. Ik had een dergelijk gevoel toen ik in het voorjaar op vakantie in Basel was en daar een Zeno heb gekocht. Veel plezier met dit mooie horloge. Waarom hoort er eigenlijk geen logo of merknaam op een flieger?

Groet,
René

leuk verhaal en mooi horloge. strak design en goede prijs!

Leuk horloge goed verhaal, proficiat geniet ervan;)

Mooi horloge, veel plezier ervan :~ Ik ben heel benieuwd naar de foto’s!

Sieb Schreef:

Leuk dat het ter plaatse voor je in elkaar gezet
is. :~ Mooie Flieger. Ik hoop dat je er even veel
plezier van hebt als ik van de mijne.

tnx, ik heb de modellen die jij hebt aangeschaft ook in mijn handen gehad. Maar die waren me net even te duur voor een tussendoortje :wink:

hij draagt erg prettig, en vooral vind ik de wijzerplaat om van te genieten. Erg mooi mat.

2006 Schreef:

Je hebt je best gedaan op het verhaal (tu)

Als ik goed heb was jij enkele jaren terug toch
bezig met een studie voor industrieel ontwerper en
had jij toch ook je eigen horlogelijn op de markt
gebracht.

Veel plezier met de Flieger.

klopt helmaal. Ik ben afgestudeerd en heb een traineeship in de IT/bedrijfskunde gedaan. Daarna ben ik bij een bedrijf als internationaal projectleider aan de slag gegaan. En daar werk ik nog steeds. Tsja en mijn eigen horloge lijn, daar zit nog wel wat in, maar ligt toch door mijn drukke baan best stil. Gaat nog wel weer wat groei in komen als het goed is :wink:

iig goed onthouden van je.

nu de eigen foto’s erbij !

1 like

Nice! Mooi formaat klok voor bij jou pols! Is dit horloge 42mm? En hoe groot is je pols dan? Ziet er iig super uit!

Mooi horloge, een Flieger zoals een Flieger hoort te zijn, en ook de manier waarop je hem zelf opgehaald hebt in de fabriek voegt iets toe. Leuk verhaal, gefeliciteerd!

Heel mooi (tu)

Gefeliciteerd,

Martin

Ik vind het een pracht klok en hoe je het went of keert wel met de hand even voor jou in elkaar gezet bij de fabriek, wie kan dat zeggen.
Het geld wat je uit hebt gegeven valt me mee eigenlijk.
mooi verhaal een horloge met nu al een historie
Geniet er van de rest va je leven
goede dagen gewenst

mvg
Lex

Top! (tu)

Gefeliciteerd.

gefeliciteerd met deze fraaie Flieger. Mooie kroon.
Je hebt er wat voor moeten doen, maar het verhaal achter dit horloge vergeet je nooit!

groet,
Arno.

Leuk verhaal ! :wink: In ieder geval een “vruchtbaarder” reisje dan ik ooit eens heb gemaakt!:smiley: :wink: :slight_smile:

En een prachthorloge.

Al blijft het wat “onwennig” daar een miyota in te zien zitten…
Snap je keuze, en al met al ziet ook die miyota er niet echt verkeerd uit.