Lady gaga en Tudor

Lees net dat op hodinkee dat na Backham nu ook lady gaga ambassador van Tudor is geworden.
De watch fanatiekeling hecht hier waarschijnlijk geen waarde aan maar heb het idee dat de manier waarop ze zich in de markt zetten bij Tudor veranderd.
De jongere hippe professional als target?
In ieder geval zal de exposure van het merk met gaga wel flink omhoog gaan bij de mainstream potentiële klanten (die nu waarschijnlijk alleen Rolex omega en breitling kennen).
Lijkt me voor de groei van het merk geen slechte zet…

1 like

Die draagt toch Bolex? (in het verlengde van zijn ambassadeurschap zou ik Budor moeten zeggen ;))

Maar idd, ik denk dat het een bewuste keuze is om deze generatie aan te spreken.

5 likes

Tuurlijk, wat moet je met een oude l*l als Clooney bijv.

Vindt het wel een goede zet. Jonger publiek dat niet zo saai wil als Rolex

2 likes

“De jongere hippe professional als target?”

Wat was het dan eerst? De naar spruitjes ruikende oudere jongere?

3 likes

oh, dat is die vent die onder de inkt zit?

1 like

Wat een marketinggel.l allemaal, die merkambassadeurs. Ik heb het als eens eerder gezegd en draai die uitspraak nu om naar een vraag: zouden er echt mensen zijn die de keuze van hun te kopen horloge(merk) baseren op welke (betaalde!) “ambassadeurs” er mee rond lopen?

Grt. Marco

1 like

Nee, maar je moet een merk wel kennen of herkennen om het te kopen. Een manier is productplacement in series en films of ambassadeurs. Niet iedereen volgt vrijwillig alle trends op horlogegebied :stuck_out_tongue:.

Had het vandaag ook ergens gelezen … rare keuze imo …

Heb me al vaker aangeboden als ambassadeur… Geen reacties gehad…:thinking:

4 likes

Volgens mij sopt 90% van de vrouwen boven de 30 van hun stoel bij t zien van Clooney…

Ik word 10x liever geassocieerd met Clooney dan met plakplaatje Beckham…

3 likes

Oh yes lady Gaga en dan een “meat strap” a la haar “meat dress” op je Tudor

Simpel: ja.

Het volk wil graag zich conformeren aan bepaalde stijlen.
Ook een sexy uitstraling van een ambassadeur kan al de verkoop stuwen.
En geloof me, Clooney doet het errug goed bij de dames.

Laat maar een ringbaardje staan…
Doet het errug goed op het moment.

Waarom zie ik dan alleen maar dikke Speedmasters (dus geen damesuitvoeringen) in de Omega advertenties waarin hij ook opduikt?

Oh, ik snap 't al…als je zo’n dikke Speedmaster gaat dragen zien alle dames je ineens als een Clooney…
yeah right!!!

ik in elk geval niet.

ik wil mij niet associëren/spiegelen met een “inktvlek” als B.

voorts denk ik dat, op zo’n arm, de aandacht 100% van het horloge afgeleid wordt ipv dat het de aandacht zou moeten trekken.

Ja dat denk ik wel… althans een bepaalde doelgroep wel!
Artiesten zoals een Justin Bieber of Rihanna hebben een mega invloed op een hele grote groep (vooral meisjes…)

Ben je eigenlijk trots op jezelf, dat je dit soort seksistische uitspraken doet vanuit de anonieme veiligheid van een webforum?

2 likes

Interesseert mij geen bal wie ambassadeur is voor een merk.
Ik vind een merk mooi of niet.
Ik vind een horloge model.mooi of niet.

En daarmee basta voor mij

2 likes

1 like

Vind je Federer saai dan