Lady gaga en Tudor

2 likes

Grapje toch?

Zijn ze dat niet allemaal tegenwoordig? :thinking:

Je hebt wel gelijk. Er zijn ook zat mannen die erg opgewonden worden van Clooney. Die mogen hier zeker niet vergeten worden!

14 likes

Zei de “GroteBozeWolf” tegen Emilio
:joy::joy::joy:

10 likes

Ik zou als merk Gaga betalen om mijn product NIET publiekelijk te dragen, man daar wil je toch niet mee geassocieerd worden

4 likes

Dan ken je de verdorven millennial-generatie nog niet

23 hiero, maar kun je ze het echt kwalijk nemen? Dergelijke celebrities worden al vanaf kleins af aan op ze gepusht. Zet de tv aan, zet de radio aan en je ziet/hoort allemaal dezelfde types. Hoeveel huidige celebrities zijn er die nou echt een goed rolmodel zijn? Ik ken ze niet

Tja deze man zul je niet op de mainstream TV tegenkomen maar hij spreekt naar mijn hart.

2 likes

Laat ik het zo zeggen, ik ben er ondertussen wel achter waar het voornamelijk vandaan komt. Het promoten van walgelijke figuren als Minaj, Kardashian etc. etc. is geen toeval echt niet. Daar zit een agenda achter. Al lijkt me dit niet de site om daar nou verder op in te gaan.

1 like

Omdat hij zegt dat zijn muziek beter is dan dat van de rest? Zelf heb ik echt een hekel als mensen hun smaak “beter” vinden dan dat van anderen.
Ook haalt hij knap om te maken en prettig om naar te luisteren (voor de meerderheid) ernstig door elkaar. Als je iets goed kan maar je kan er geen successen in behalen moet je het of voor het plezier als hobby blijven doen, of iets anders vinden wat wel aanslaat of een middenweg vinden zodat je een niche kan bedienen.

1 like

Ben je nu serieus? Spruitjes seizoen is vroeg begonnen dit jaar als ik dit topic zo volg :joy:

1 like

Hij zegt het volgende: mensen die oprecht naar Gaga, Justin Bieber en dat soort mainstream meuk luisteren, die doen dat omdat ze niet beter weten. Daar is mijns inziens geen speld tussen te krijgen. Van jongs af aan is er een mainstream (dit is inherent aan de sociale structuren binnen het menselijk bestaan) en wee o wee als je daarvan afwijkt.

Ik kan je het volgende garanderen: zet nu vijf radiozenders op en op alle vijf draaien ze iets soortgelijks. Alles klinkt hetzelfde binnen de mainstream. Bepaalde akkoorden klinken namelijk van nature goed en de hedendaagse ‘‘pop’’ (mis-/ge-)bruikt dat.

Over smaak valt overigens niet te twisten, over kwaliteit in een muzikaal opzicht wel. Originaliteit speelt daarin een grote rol en als pop-muziek ook maar enige originaliteit kende dan zouden dit soort filmpjes niet bestaan :wink:

Corey Taylor is overigens gelijktijdig frontman van twee zeer bekende bands (meerdere Grammy-nominaties, ook een gewonnen geloof ik) dus ik denk niet dat je echt over een niche kan spreken in dit geval.

1 like

Onzin. Daarover valt wel degelijk te twisten omdat alles domweg subjectief is. Klinkt allemaal wel erg elitair hoor dit :wink:

2 likes

Ha, moet hij zeggen, Slipknot heeft zelf minstens 10.000 edits per cd :laughing:

1 like

Gaga en Beckham = no Tudor pour moi!

Contradictio in terminis.

Wat je edits noemt heeft niets te maken met wat de beste man beweert. Het bewerken van muziek wordt door iedere band gedaan maar dat maakt het niet per definitie ‘‘canned and processed.’’ De mate waarin het gebeurt is daarbij natuurlijk doorslaggevend. Anders zou iedere band die gebruikmaakt van synthesizers of andere kunstmatige klanken afgeschreven zijn volgens deze redenering en dat is natuurlijk onzin.

@Mafkees
Ben ik niet met je eens, maar ala dat hoeft ook niet.

En hehehe ik ben zelf nog eens endorser geweest voor OOZOO :laughing:
Een OOZOO dealer gaf me er een gratis met als voorwaarde dat ik hem
zou dragen bij optredens.
Omdat het zo’n bom was kreeg ik er idd wel eens vragen over.

1 like

Ok laat ik het anders zeggen. Alles is subjectief dus er valt niets te twisten.

Gaga is toch gewoon een massaproduct? Of jongeren dat “hip” vinden is de vraag.

En bij het woord “professional” denk ik altijd aan mannen of vrouwen die hier in rondrijden:

en daarin gezeten dan dit beluisteren:

Op weg naar en, eh, klus. :slight_smile: