Lanco waard om revisie te geven?

Prachtige Lanco. Veel plezier ermee.

1 like

Bedankt :+1:

Het is een 18 karaats gouden kast, dus de servicekosten zijn altijd lager dan de waarde van het horloge.
Gezien de amplitude van 265 zou ik hem eerst eens laten terugregelen qua snelheid en dan lekker dragen. :+1:
Als je na een paar maanden denkt goh ik draag hem veel, dan een beurtje laten doen.
Of gewoon direct laten doen, hij is het in ieder geval waard :sunglasses:

1 like

Ja dat zou ook de bedoeling zijn dat ik het zelf zou dragen omdat ik het zelf nog zo mooi vind :blush:

2 likes

Leuk ding… hoeveel mm?

1 like

Ik zou 'm gewoon een complete servicebeurt laten geven als je 'm dagelijks wilt dragen. Zoek ik elk geval een horlogemaker via de kaart hierboven. Ga in geen geval naar een juwelier!

2 likes

De diameter van de kast is 34 mm denk ik

1 like

Aan wat voor prijs mag ik mij verwachten voor een volledige service beurt

Moeilijk te zeggen, ik heb een Atlantic laten opknappen voor €200 maar die was er slechter aan toe.

Ik heb op die kaart gezien dat er een hersteller in Terneuzen zit dat is niet zover van waar ik woon.

1 like

Voor 200€ wil ik het wel doen maar voor die prijs gaat er hier geen enkele juwelier aan beginnen denk ik :smile:

Probeer het eens bij Wesselink en Vreeker in Alkmaar. Als je niet akkoord gaat met de prijs betaal je niet veel onderzoek kosten. Destijds was dat €10.

Lees mijn verhaal hier:

1 like

Ja maar ik woon in België aan de grens met Nederland (hulst) en Alkmaar i nu niet direct tegen de deur

1 like

Mijn ervaringen met W&V:

Dan laat ik het even aan de Vlamingen over qua horlogemaker tips…

Ho gaan we die kant weer op🙄

Misschien dat @Serge2 je kan helpen.

2 likes

Ik zal eens contact met hem opnemen, bedankt :+1:

Eric Antrop in Gent centrum gaat dat met plezier doen, en is heel redelijk qua prijzen.

4 likes