Lang gezocht naar dit horloge, veel gevonden online, maar 9/10 zijn te ver weggepolijst. Uiteindelijk op de rikketik gevonden! (het enige horloge dat ik daar ooit gekocht heb) Breitling navitimer 806 van omtrent 1970. scherpe ongepolijste kast en in 100% originele toestand, jammer genoeg 1 van die klokjes uit mn collectie die ik zelden tot nooit ‘durf’ dragen een mooie vinden wordt vandaag op de dag al erg moeilijk en bij sommige klokjes heb ik dan ook vaak het gevoel dat ik ze wil sparen, dit is er zo eentje van
De band heb ik laten maken door Sandra Visser.
Mooie Navitimer met een mooie veroudering ook .
Die band op de éérste foto?..hou het op,niet mijn smaak,
Zo echt super! Heerlijk design. Van veel Navitimers maar deze zeker😊
Prachtklok maar doodzonde om 'm niet te dragen. Dragen en lekker wandelend er even een blikje op richten!
Heerlijke topics van jou! Wat een horloge weer… Veel plezier er mee toegewest.
Ik heb er zelf ééntje van 1966, de zogenaamde Jim Clarke - momenteel nog in Italie voor volledige service.
Heel gaaf, wel meer gaan dragen hoor, dat is de hele lol ervan
Lang zoeken heeft zich beloond gefeliciteerd met je mooie aanwinst
Mijn beste,
Chapeau!!
Het enthousiasme straalt er vanaf!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Wat een prachtig horloge is dat! Een van mijn favorieten.
Ga hem alsjeblieft gewoon dragen; desnoods alleen bij gelegenheden. Maar wel dragen en genieten.
Wat een plaatje!
Man wat een geweld ben jij de afgelopen dagen aan het posten. Niet alleen mooi, maar ook supersmaakvol.
Mooie Breitling, lekker dragen man!
Dat je er zuinig mee bent begrijp ik wel, maar zonde dat je dit fraai ding weinig draagt.
De eerste lederen band vind ik niet passen bij de Breitling.
Echt schitterend, geniet ervan!
Prachtig horloge, mooie vondst zeg! Zonde om te laten liggen, gewoon dragen!
We hebben het altijd over de Speedmaster als ultieme bandenswapper, maar deze kan er ook wat van! Zelf draag ik mijn Navitimer het liefst op leer, maar af en toe experimenteer ik ook wel eens wat. Het ene experiment durf ik beter geslaagd te noemen dan het andere, oordeel zelf…
Op NATO
Op metaal
Welke metalen band is dat? Knap!
Zou ik even moeten opzoeken. Heb m via eBay besteld. Was eerlijk gezegd zelf niet zo heel erg te spreken over de combinatie. Misschien moet ik deze band toch een tweede kans geven.
Ik stuur je wel even een pb als ik de verkoper van de band heb achterhaald!
Bedankt! Ik zou liefst een soort solid oyster vinden voor mn 806 met passende endlinks maar dat lijkt me onbegonnen werk jammer genoeg…
Die zijn inderdaad erg mooi! Origineel werden die (enkel?) geleverd op de Cosmonaute dacht ik. Een tijdje terug heb ik een mooie voorbij zien komen bij Amsterdam Vintage Watches. Ik heb nog steeds spijt dat ik die niet heb gekocht…