Wel zeer uitgebreid in beeld gebracht. Dat is op zich wel leuk.
Maar dit is echt totaal niet mijn smaak. Vind 't gewoon echt een lelijk horloge, waar ik nog geen 150 Euro voor zou betalen. Tja, smaken verschillen; zo blijkt maar weer. Daarnaast vind ik een horloge ook gewoon geen (wat kost dat ding?) 20.000 Euro ofzo waard. Geen enkel horloge. Net zoals ik geen 250 Euro ga betalen voor een fles cola. Of 300 Euro voor een biefstuk. Maakt me niet uit hoe hoog de kwaliteit is. Dat staat voor mij gevoelsmatig gewoon niet meer in verhouding.
@ tagEd.
Volkomen eens maar ik ga ervan uit dat zij die dit kopen daar niet voor hoeven te sparen maar het geld maar uit de lade hoeven te nemen. In dat geval,ja.
Dat zou ik er nooit voor over hebben. Deze Lange zeker niet, brrr maar ook een ander merk niet. Ik was verleden week even in Parijs en dan is het vaste prik even langs bij het luxueuze warenhuis Galaries Lafayette aan de Boulevard Haussmann en de werkelijk grandioze horlogeafdeling.
Gemiddelde prijs lag daar op € 60.000 met vaak genoeg grote uitschieters naar boven. Volgens mij lag daar de complete Rolex collectie en ook heel exclusieve merken met zes cijfers voor de komma. Maar kijken is ook leuk en kost niets. Ook naar het werkelijk schitterende glazen dak en inrichting. Voor het idee en paar pics van internet, grote pics dus even klikken. Aanrader als je in de buurt beny
Ongelofelijk fraaie foto’s…van de achterkant wel te verstaan:) Wat een contrast, dat fantastische oogverblindend mooi gedecoreerde uurwerk in een kast die je vaak tegenkomt op de site van Mini-in-the-box::o
Ook al zou ik het geld ervoor hebben, nooit zou ik dit gedrocht kopen.