Lapideer machine

Holy F#$%^ dat zijn mooie resultaten! als nieuw!!

Wellicht heb je dan meer aan een 3D printer voor een nieuwe naar wens?

Je zou bijna geneigd zijn om snel 100 verrotte Rolexen op te kopen en voor 250 euro weer als nieuw te laten maken…

2 likes

Of zo een:

durft er nog 500 voor te vragen ook :slight_smile:

1 like

en jij denkt dat dit niet al schering en inslag is ? :wink:

3 likes

Prachtig stukje vakwerk . :+1:

Mooie resultaten hoor. Echt ongelooflijk goed gedaan!

Had er ook nog nooit van gehoord. Maar de resultaten zijn echt spectaculair. Gelukkig heb ik nog nooit een horloge zo toegetakeld dat dit nodig was. Maar goed om te weten dat 't kan!

+1

Ik merk dat ik veel te naïef ben. :blush:

Ooit heeft een Italiaans bedrijf hier een topic over geplaatst met foto’s van resultaat.

Dit is wel exceptioneel goed gedaan, ik zou wel erg graag weten hoe ze dit voor elkaar krijgen, volgens mij is dit mooier als dat het uit de fabriek kwam…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

waarschijnlijk een plasma of laser

Laserwelden indd.puur vakmanschap om erna de juiste facetten terug in te polijsten.

@Honey_Badger Tom, waar komen die foto’s vandaan ? , kan ik eens proberen te vinden wie dat zo mooi gedaan heeft

W&V heeft inderdaad zo’n machine. Het resultaat op mijn Speedmaster mark IV is echt naar factory spec. Ik weet niet of ze ook laserwelden. Ik herinner me ook het topic waaraan @malus65 refereert.

Prachtig! Wat mij verbaast is dat na het laserlassen en polijsten er geen verkleuringen in het metaal te zien zijn. :+1:

Hebbes:

en

1 like

Ben ook benieuwd wie dat waar kan doen. Het resultaat ziet er spectaculair uit.