Heb je een prijs-aanduiding daarvoor?
Heb een vrij recente Rollie op het oog met een inscriptie. De prijzen die ik vind zijn in samenspraak met een service en dus niet representatief.
Zou Rolex dit eigenlijk zelf doen of er gewoon een nieuwe caseback op draaien?
Ik had een tudor 79090 met een gravure toen heb ik contact opgezocht met een aantal Nederlandse partijen. Deze clubs kunnen het ook. Maar in hoeverre die een speedmaster of submariner kast weer kunnen voorzien van de originele edges?
Wesselink en Vreeker kon het niet dus ik ga er ook van uit dat die geen laserlas apparaat hebben staan. In dit topic worden laserlassen en lapideren overigens door elkaar gebruikt maar laserlassen is iets wezenlijks anders. Als je kast gaar is kun je die niet meer lapideren zodat die als nieuw wordtâŠ
ze worden niet âdoor elkaarâ gebruikt maar âbij elkaarâ
een beschadigde kast eerst laserwelden , zodat je de âgatenâ of âbeschadigingenâ weer opvult met materiaal (stainless steel of goud) en daarna met de lapping machine (lapideer machine) het overtollige materiaal weghalen en de kast weer zo goed als origineel maken incl bevels , brushing etc
Ja, zoân type rommelaar zit in Rotterdam als Horlogemaker. Horloge vol polijstmiddel! Watch-repair? Watch-raper!
Ook nog de wijzerplaat beschadigd met wijzertrekker. Ik gooi niet in openbaar met modder dus PB als je voor dit sujet gewaarschuwd wil worden!