Lapideermachine. Wie heeft er ervaring mee?

Hebben ze dat?.. Blijkbaar was het voor de “Etterbakken” een bron van vermaak… oh wat hadden ze een lol onder elkaar…'k heb het topic weg laten halen, en daarmee heb ik ze de wind uit de zeilen genomen, Helaas… moesten de goeden daar onder lijden…

Maar goed… da’s een meningsverschil tussen mij en het beheer… op de Fora waar ik Moderator was, daar kwam dit niet voor… of het werd direct de kop in gedrukt…

@RobD, Volgens mij hoef je geen Facebook te hebben om Facebook te bekijken… mocht dat wel het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je, dan zoek ik een andere manier om het te delen.

1 like

Klopt, je hebt gelijk. Kan inderdaad je pagina bekijken zonder zelf een account te hebben. :+1:

Kun je hier de link delen? Ik heb ook geen feesboek maar zou je vorderingen wel graag volgen.

Ik heb ooit ergens gelezen dat het meest gebruikte polijstmiddel voor glas nogal gevaarlijk is, klopt dat?

1 like

Het is verstandig om tijdens het polijsten zowel je ogen als je mond te beschermen. Zelfs als je met een Dremel werkt kan/zal de pasta - en fijnere deeltjes - alle kanten op vliegen.

2 likes

Zat er geen Cerium in wat nogal schadelijk is voor je DNA, schadelijk zelfs op chromosomaal niveau?

Ik hoorde zelfs woorden als genmutageen voorbij komen.

Dat klinkt heel heftig. Cerium Oxide wordt breed toegepast als polijstmiddel voor glas.

Je kunt het hier kopen.

1 like

Top, dankjewel.

Yep, dat spul bedoel ik! Cerium oxide. En in de polijst-versie zit ook nog een behoorlijke fractie fluor en aluminium. Het is niet echt de bedoeling dat je dat spul binnen krijgt!