Dat is vrij kort door de bocht maar ik snap je punt.
In dat geval zou ik kiezen voor een desktop, maar dat is persoonlijk…
Laatst hoorde ik dat op sommige middelbare scholen ook al werken met laptops dus ik zou dat inderdaad eerst nagaan.
Dat is vrij kort door de bocht maar ik snap je punt.
In dat geval zou ik kiezen voor een desktop, maar dat is persoonlijk…
Laatst hoorde ik dat op sommige middelbare scholen ook al werken met laptops dus ik zou dat inderdaad eerst nagaan.
Klopt!
Op zijn (vermoedelijke) middelbare school staan 48.933 lap-tops zag ik, zijn eigen exemplaar zal daar niet nodig zijn. Lap-top voor thuis en onder de arm naar vriendjes.
Nou dan zou ik voor een (kleine) desktop gaan. Hoef je in dat budget veel minder concessies te doen .
Edit: Oh hij wilt hem ook meenemen naar vriendjes dan wordt het al lastiger
Lastig onder de arm mee te nemen naar vriendjes.
Jullie snappen echt niet wat belangrijk is!
Desktop word pas rendabel vanaf 1000+. Ik neem niet aan dat hij bijvoorbeeld een monitor heeft al? Dat is weer 100 euro er af. Windows, toetsenbord, muis, speakers etc, dan blijft er niet veel van de 600 over om een desktop mee te bouwen. En voor die ene procent is het ook wel fijn dat je hem mee kan nemen.
Van een forum over klokjes
Naar lange draadjes over laptopjes…
Dus in feiten zoeken we naar een i5, mogelijk met losse videokaart.
4GB maar bij voorkeur meer RAM (Open deur voor de kenners onder ons)
15" grote , nog draagbaar houden.
Dit is echt enorm overdreven en gaat gewoon richting onzin.
Maar goed ik ga me niet meer mengen in dit topic.
Ik heb er zelf ook wel naar gekeken voor dezelfde redenen die jij aandroeg. Maar de winst in prestaties die je boekt ten opzichte van een laptop zijn onder de 1000 euro te klein om het gemakt van het meenemen van een laptop te compenseren. Ik had bijvoorbeeld ook nog geen monitor etc.
Kort samengevat: enige dat zeker is, is dat de MSI niet de kans van z’n leven is en dat er nog even verder gekeken moet worden.
Voldoet aan veel, weliswaar geen losse videokaart maar wel de nieuwe generatie processor. Tevens een 17" scherm wat zowel nadeel als voordeel is.
@Dpvh wat zeg jij ervan.
Ik zeg beperk je tot asus en koop de dikste voor je budget met het liefst een ssd en nvidia kaart
Oeps… Alleen dpvh mag praten
Bij het bouwen van een beetje desktop zit je zo aan de 1000 euro en zeker als je ook nog eens lekker wil gamen.
Morgen in huis, Thom is blij!
Mooi hoe je hier door mede HF ers bent geholpen off topic is te lang gesloten , toch .
Yep
Asus laptops: prima spul en in het uitzonderlijke geval je een beroep oop garantie moet doen> super!
Dus Louis ook blij!