Lassen font en kissing4 inlay mogelijk? Stay tuned

Zo heurt het!

als ik me niet vergis staat er ook nergens rolex aan de binnenkant rond het glas … of was dat vroeger niet zo …

Nee was niet altijd al zo. Maar dit topic mag dicht. Is een neppe

Als er een slap bandje aan zit is ie echt!
:rofl:

Ik denk dat dit een echte is.

We moet wel gaan uitkijken met deze topics!!! Straks gaat men dit het Replicahorlogeforum.nl noemen :rofl: :crazy_face:

Even een update. Hij lag op tafel een paar uurtjes en zag net dat hij stil stond. Ik pakte hem op en na een paar seconden ging hij weer lopen. Ik geloof nog prima dat hij nep is hoor, maar het argument dat het geen automaat is, gaat denk ik niet meer op.

2 likes

Hellaas nep :sweat_smile:

De plaat is niet al te best ook de band is niet top

Maakt hem helaas niet opeens echt

Stalen blauwe subs met sunburst plaat hebben nooit bestaan.

Terug naar het goede hoekje en hopelijk kan er gauw een slotje op

Is dat niet te lassen?
Ik stuur brillen op naar een bedrijf om te repareren. Die maken onzichtbare lasjes ( aan de achterkant bijv )
Kun je hem wellicht weer gebruiken…

1 like

Heeft dit type niet al: ‘RolexRolexRolex’ etc in de Chapter Ring staan?

Bij neppers hoeft dat niet.

De enige configuratie waar het op moet lijken is een 116613LB

En hoewel de foto’s niet allemaal even goed zijn is aan deze duidelijk te zien dat het een volledig stalen horloge is

Met een lelijke kroon

Jullie hebben me wel overtuigd hoor! Ik gooi hem ergens in een la, en ga weer verder naar mooie dingen zoeken.

Volgens mij staat dat rolexrolexrolex pas vanaf 2000 in die ring.

1 like

Ah. Geen idee. Aluminum is het. Zijn die brillen die jij laat lassen ook van alumnium?

Volgens mij kunnen zij vrij veel.
Zal ik eens een mailtje sturen met fototje van de bezel bijgevoegd en het vragen of ze het aandurven?

1 like

Dat mag altijd. Als het niet teveel moeite is!
Zal je even de goede foto’s pm en.
Dat gaat niet :see_no_evil:

1 like

Briljant… :joy:

1 like

Die foto’s die je gepost hebt zijn voldoende :wink:
Laat het je weten!

2 likes

Misschien op deze? Staal, blauw… en ik kom hem bij meer tegen. Dus staal en blauw kan, kennelijk.