Lassen font en kissing4 inlay mogelijk? Stay tuned

Maar dat hoort witgoud te zijn?

After market

De blauwe is normaliter witgoud.

Dit is een bij elkaar geraapt draakje van een horloge.

116610 (LN) hoort gewoon een zwarte submariner date te zijn

1 like

Maar wel interessant voor de eigenaar, zijn het originele onderdelen. Ook hier op het forum laten mensen wel eens een andere wijzerplaat in hun Rolex zetten, of een nieuwe bezel.

Ik zou voor de zekerheid gewoon langs de AD gaan. Nee heb je, maar op deze foto’s gaat niemand ja zeggen denk ik. :slight_smile:

Het is in elk geval geen Quartz zoals wat eerder werd gesuggereerd. Dan had de batterij het al lang niet meer gedaan.

Ik doelde met:

Op de chrono advertentie die je deelde

Terug naar het horloge van TS:

De kroon sowieso niet

Een blauwe stalen inlay heeft niet bestaan voor een sub.

Mogelijk de wijzerplaat dan, de foto is om te huilen. maar wees eerlijk, verwacht je dat een echte wijzerplaat in een overduidelijke nepper?

Ik help t TS hopen…

Ik zou de moeite niet nemen en de schaamte niet aandurven. Er circuleren miljoenen nep Rolexen in Nederland en dan zeg je dat deze misschien een echte wijzerset of uurwerk heeft? :rofl:

1 like

Sja, het schijnt dat er hele creatieve mensen zijn die een Rolex en een neppert kopen, vervolgens het uurwerk wisselen en beide voor echt verkopen. Stel dat dit er zo een is, dat zijn de originele onderdelen geld waard en kunnen ze misschien iemand helpen met een defect onderdeel.

Ik zeg niet dat het zo is, maar TS had zelf in elk geval kennelijk niet de intentie om een neppert op de markt te zetten of te kopen.