Lastig

Het zit al een maandje in mijn achterhoofd om een horloge te koop te zetten maar ik kan de keuze nog niet maken. Het gaat om 2 kandidaten te weten mijn Omega SMP GMT 50th Ann. Ref 2234.50:

De Omega is een grail van me en ik denk van nog velen, betreft eentje uit allerlaatste productiejaar en full set. In deze staat niet snel vervangbaar. Ik heb nog de SMP Peter Blake achter de hand om het grail gemis op te vangen.

Dan kandidaat 2, mijn Mido Ocean Star Captain V Titanium:

De Mido vind ik een prachtig horloge en blinkt vooral uit in draagcomfort. Vorig jaar heeft ie een fabrieks service gehad (zit nog iets van 16 maanden nieuwe garantie op vanwege de service).
Hier heb ik behoorlijk wat nieuwe extra’s voor klaar liggen om hem in de lengte van dagen te kunnen dragen:

  • Een originele reserve titanium bracelet (revised met betere schroefjes en verbeterde sluiting)
  • Een originele reserve verbeterde sluiting
  • Een originele oranje silicone strap met titanium sluiting
  • Een originele reserve bezel
  • Originele reserve push-pins

Als jullie voor de keuze stonden om een van deze 2 te laten gaan en je maakt de keuze los van de opbrengst welke zou het dan worden?

  • Omega houden
  • Mido houden

0 stemmers

3 likes

De Omega

Ik zou die Mido houden… prachtig horloge.
De omega spreekt mij persoonlijk niet aan.

Zou gewoon het horloges houden wat het meeste draagplezier oplevert!!

3 likes

Houden of verkopen?

Ik zou voor de Omega gaan… Zonder twijfel

Eens!

1 like

De Mido lekker laten gaan. Die Omega is de mooiste uit de oude reeks, die moet je niet weg doen :smiley:

2 likes

Tja, ik vind de Mido niet zo mooi, de Omega wel. Dan is de keus snel gemaakt.
Welke zou je het meest missen?

1 like

Dat is de Mido zonder twijfel maar de Omega voelt uiteraard exclusiever als je hem draagt en is ook nog steeds comfortabel.

1 like

Dat is ook lastig te zeggen. De Mido is wel makkelijker weer te vervangen als het gemis zou knagen.

Laten gaan, dat vroeg je toch?

Ja klopt, maar ik heb nu maar even een Poll erbij gezet voor de duidelijkeid. :sweat_smile:

:point_up_2:

Omega houden :+1::ok_hand:

Absoluut de Omega houden :ok_hand:t2:

Ik zou ze allebei houden. Ik denk dat je er spijt van krijgt. Ze zijn beide mooi. Gewoon wat extra geld uitgegeven voor een nieuwe.

1 like

Ik zou de omega eruit gooien, maar ja. Dat is persoonlijke smaak. Ik vind er weinig aan. Die midi daarentegen is prachtig!

Wat wordt je nieuwe aanschaf?

Dan zou ik die eerder laten gaan dan de Omega, maar dit is wel een lastige keuze.

Omega verkopen.
Heb je al een pm?

Ja, het stroomt vol…
.
.
.
.
.
.
.
…NOT :joy::wink:

Je kan het nog steeds in dit licht zien.

1 like