Lastig

Vind de Omega niet mooi, maar je spreekt er duidelijk over😉. Houden dus!

Die omega. Duidelijk. Klaar. Slotje aub

Ja mag best een slotje op, ik heb voldoende input. Thanks allen. :+1:

Omega houden. Ik heb hem gehad, toen 'ie net uitkwam. Had 'm nog wel willen hebben.

1 like

Ik zou hem nog steeds ruilen tegen een SMP EBP Titanium.

1 like

Ikke nie hoor. Vind deze GMT veel bijzonderder en jij ook …

:sunglasses:

Daar heb je zeker gelijk in maar de EBP heeft weer het voordeel van een robustere bezel en daardoor beter geschikt als daily wearer. Als de GMT bezel beschadigd en je wil het vervangen kost het gelijk vele honderden euro’s, inlay is niet los verkrijgbaar althans niet origineel, mijne heeft een complete nieuwe bezel. Prijzen daarvan zijn door het dak.

1 like

Die SMP EBP is wel prachtig. Ik zou hem lekker verkopen en Voor een volgende Omega sparen!

1 like

Lijkt erop alsof je al weet wat je wil. Ik zou de GMT houden, dat is het antwoord op je vraag.
Succes! :wink:

1 like

Haha was het maar zo makkelijk, er moet nog wel even flink over geslapen worden!

Deze Omega houden, de Mido verkopen en je peter blake naar @HorlogeHalle die zoekt er eentje.
:+1:

2 likes

De Peter Blake speelt gelukkig niet mee in de keuze! :joy:

2 likes

Snap ik!


Stunner!

2 likes

Ook de bezel prijzen van de Peter Blake zijn trouwens flink door het dak: https://www.swisslimitededitions.com/product-page/omega-seamaster-082su1464-black-bezel-41-5mm-2254-50-2264-50

Goeiendag! Die is niet eens mint!

Lijkt me vertekend, zit in een sealed verpakking.

Dit dan?

Omega weg doen, niet mijn smaak en levert nog goed wat op voor de volgende grail.
Mido is fraaier en heeft minder waarde, je geeft aan dat deze prettig draagt dus houden.
Het leven kan zo simpel zijn

1 like

Ik persoonlijk vind zoiets altijd héél lastig.
Zelf zou ik me dan de vraag stellen: “Waarom koop je een horloge om het later weer weg te willen doen”?
Natuurlijk is het gemakkelijk om een horloge te verkopen om dichter bij een nieuwe aankoop te kunnen komen, maar ik zou me dan zelf het geduld opleggen om langer door te sparen om de nieuwe aankoop te kunnen realiseren…

Nah, zal absoluut een los deeltje zijn zoals de rest wat je er op ziet liggen. Dat celschuim is erg poreus zoals je ziet.

1 like