Lastige tante!

Morgen naar de AD met mijn dochter die heel erg kieskeurig is en altijd maar twijfelt, zelfs als ze naar de stad gaat met mijn vrouw, al die twijfel met kleren, mijn vrouw wordt er gek van.

Nu moet ik morgen dus naar die AD om een horloge te kopen voor haar, prijsklasse €1500,00- €2000,00. Ze heeft nog geen idee wat ze wil, alleen dat hij niet goudkleurig mag zijn, zilverkleurig wel. Welke horloges zal ik laten aanrukken door de verkoper, zal daar wel 2 uur zitten verwacht ik. Kom op met ideeën?

5 likes

Max Bill Handwind.
LLD kleine versie

1 like

Omega x Swatch. Volledige set :+1:

12 likes

P.S

We gaan naar van Willigen in Den Haag

1 like

Longines Conquest Classic heb ik paar maanden geleden gekocht voor de dame des huizes. Mooi, leuk quartz horloge. Helaas is de Spirit 37mm nog niet verkrijgbaar bij mijn weten, want dat is ook een mooi damesmodel.

1 like

Mooie zaak, heb daar mijn Longines master collection moonphase gehaald. Zaten ook dames modellen bij. Maar dit gaat net wat over het budget. Maar genoeg keuze vanuit Longines.

Erg fijn geholpen daar :+1:

1 like

Ga gewoon kijken en laat je dochter hier een keus in maken. Lekker onbezonnen er in!

In principe ligt alles achter een vitrine.

2 likes

Mijn andere schoondochters hebben net als mijn vrouw ook gekozen voor die Longines, maar mijn dochter kennende zal ze wel iets hebben van, ik wil iets anders dan die anderen. Pfff kinderen, zijn mijn zoons en schoonzoons makkelijker. 2 voor een Tag Heuer formula 1 ( 1 voor de quartz en 1 voor de automaat) en die ander voor een Oris Aquis. Zelf ga ik morgen ook voor een formula 1 automaat, kunnen we een Tag Heuer meeting houden :wink:. Nog andere ideeën die van Willigen verkoopt?

Wel een mooi horloge!! De AT 34mm passeerde bij ons ook de revue, maar de automaat in combinatie met de diameter, maakt dat de dikte vs diameter uit proportie voelt.

1 like

Dan ken je mijn dochter niet, ga maar eens winkelen met haar. Ben je een dagje zoet en kom je uiteindelijk met niets thuis :rofl: :rofl:

3 likes

Je hebt ook die Oris Aquis met die gerecyclede wijzerplaat. Ook een leuk horloge en weer eens iets anders!

1 like

Deze

8 likes

Niels, ken haar goed genoeg dat ze zal zeggen “nee pa, teveel kleur”. Pfff wordt mijn toch een dagje en dan moet ik ook nog een vakantie regelen :cry:

AT wat hoog geprijsd denk ik. Is een Aquaracer iets?

Niet bij V.W te koop en ken de exacte prijs niet, maar kijk naast bovenstaande foto ook eens naar een quartz Cartier tank

3 likes

Laat ons wel de uitkomst weten!

1 like

Precies ik ben ook benieuwd wat het gaat worden!

1 like

Tuurlijk laat ik dat jullie weten, als ze die tank wel mooi vindt koop ik die bij klokkengek die heeft er nog een paar liggen voor een mooi prijsje. Maar zelf koop ik natuurlijk wel die Tag Heuer, moet wel met mijn zoons meegaan :wink:.

1 like

Mijn :

:wink::wink::wink::wink:

1 like

Dag met je dochter op stap, mooier kan het toch niet worden.
Zit die 2 uurtjes lekker uit bij de AD en ga dan lekker uitgebreid lunchen en/of pak een terras.
Met een beetje geluk heb je niets gekocht maar wel een topdag gehad. :clinking_glasses: :clinking_glasses:

8 likes

Als ik dit verhaal zo lees is mijn idee: niet gaan.
Maar goed…succes gewenst!

5 likes