Lastige tante!

Inderdaad een Tank of een Carrera lady.

1 like

Je was me inderdaad voor. Ik zou ook zeggen een tank, kan je niet mee foutgaan.

1 like
1 like

Oris heef ook voor de dames prachtige modellen.

1 like

Dank voor de ideeën, hoop dat ze met een horloge de deur uit loopt. Hebben al de kids + aanhang een mooi horloge als aandenken. Geld is maar geld (laat ik ze ook wel na) en gaat er zo door heen. Een horloge voor het leven, blijft een herinnering :wink:

2 likes

Absoluut niets kopen op de dag zelf dan. Spreek van te voren af dat dit de start is van een zoektocht. Ik ga er even vanuit dat zij wel iets heeft met horloges anders zou ik dat plan namelijk helemaal links laten liggen en zoeken naar iets wat jullie beiden kunnen waarderen.

Als horlogeliefhebber zou ik het geweldig vinden als ik een dochter zou hebben waarmee ik een zoektocht heb naar het perfecte horloge. Dat je elkaar appt als je iets tegen komt en iedere keer een trip maakt als je iets ziet om in het echt te gaan bekijken. Een horloge zoektocht mag dan best een jaar of langer duren. Graag zelfs.

3 likes

Ik snap je dochter wel,
ik ga zelf ook eerst kijken naar wat ik mooi vind, dan thuis erover nadenken en inlezen over de specificaties e.d.
Ik begrijp niet goed waar jou ongeduld vandaan komt.
En persoonlijk zou ik ook niet naar één juwelier gaan, maar goed.

Aangezien de heren van het gezin merk ik redelijk Tag Heuer georiënteerd zijn (ik heb zelf ook de Quartz F1 2021 RB uitvoering). Deze nieuwe al gezien?

Heh alweer afgeleid van je vraag, nou daarop terug te komen zijn er wel een heel aantal Tags waar ik me wel van voor kan stellen dat zei die mooi gaat vinden.

Maar buiten deze juwelier zijn er ook mooie opties: bijvoorbeeld deze Grand Seiko Elegance Collection STGF275

Kortom, succes ermee!

1 like

Ja en ga lekker ergens bagel eten, t idee dat je iets wilt doen voor haar is vaak mooier dan de aankoop.misschien zit er wel een reden achter waarom ze niets wilt kopen .Enjoy Your Day…PS t geld is zo pleitte hoor😂 en gratis koffie bij de dealer …laat de medewerker maar flink zweten

1 like

3 likes

Heel, heel veel sterkte toegewenst!

1 like

Even doorrijden naar Haarlem voor een dames Longines?

1 like

Als ze sportief is Omega

1 like

Fijne zaak Van Willegen. Mooie collectie daar. Zelf zou ik een Tudor Royal top vinden voor mijn dochter (heeft al een Longines Conquest). Diverse kastmaten ook.

1 like

Zoals beloofd en verwacht, even met dochter lief naar van Willigen. Lastig, nee hoor maar ruim 3,5 uur daar gezeten voordat ze een keus kon maken. En natuurlijk precies weer een model die ze niet op voorraad hebben. Het is een Longines Conquest 34 mm geworden maar dan wel met een zilveren dial. En ze hadden alleen die met een witte dial op voorraad. Tig merken de revue gepasseerd, gelukkig toch nog geslaagd. 2 Weken wachten en dan kan ze hem ophalen, pff waren de andere kids toch wat makkelijker :smiley:

Zelf ook nog een Tag Heuer gekocht, was zo klaar want ik wist welke ik wilde hebben.
Even op maat maken en 20 minuten later klaar :grin:

Dank allen voor de tips :+1:

6 likes

Uiteraard weer het budget iets “oprekken”met €200 en je hebt deze:

Edit: je bent al geweest :upside_down_face:

28mm €2240

1 like

Onbegonnen werk! Geef d’r een Swatch.

1 like

Pfff man, ben al blij dat ze een keus heeft gemaakt. Heel kritisch, band moest perfect zijn mochten geen Romeinse cijfers zijn, dial moest zilver zijn en ga zo maar door. Van wie zou ze dat hebben :wink:

2 likes

Ze heeft binnen een paar uur een horloge gekozen voor 2k. .

Ik vind dat je een beetje overdrijft…

Bij een uitgave zoals dit ben ik maanden bezig met voorbereiding en jij loopt met je dochter een willekeurige juwelier binnen en kiest.

Je bent bevoorrecht dat je zulke uitgave zo relatief makkelijk kan doen beste man.

10 likes

Ik was wel voorbereidt hoor, maar jij kent mijn dochter niet. En dit was niet een willekeurige AD hoor, ben daar kind aan huis. Heb daar voor alle kids + aanhang een horloge gekocht. Buiten de horloges die ik voor mijzelf daar heb gekocht. Met die andere was ik met 1,5 uur al klaar, wel van alles met ze voorgesproken natuurlijk, maar ja zei twijfelt altijd aan alles. Mijn vrouw werd al gek als ze kleding met haar moest kopen, was ze gewoon een hele zaterdag op pad en soms met niets thuis komen :wink:. En ja, ik ben blij dat ik dit voor mijn kinderen-kleinkinderen en mijn vrouw kan doen. Ik had dat vroeger thuis niet hoor, gewoon zo jong dat ik was werken voor je geld!

2 likes

Leuk dat het de Conquest is geworden, prachtige cadeaus om te krijgen (en te geven). Is ook gewoon een heel mooi horloge, zie hier de Conquest met wat rosekleurtjes van mijn vriendin.

1 like