Maar ze heeft nu een model gekozen, wat niet op voorraad was? Hmm dat belooft wat over twee weken, " sorry paps ik heb er toch geen klik mee" 
Hou overal rekening mee, dus daar wel even duidelijke afspraken over gemaakt met van Willigen. Maar verwacht dat het wel goed zal komen, moet er niet aan denken daar weer een paar uur te zitten. Moest daarna ook nog even snel de vakantie boeken, gelukkig alles van tevoren goed voorbereidt. Dus was snel geregeld 
Pics or it didnāt happen, die Tag bedoel ik dan 
@Chro_No, lol die Y die ken ik heel goed. Top kerel, kan ik mee lezen en schrijven. Hij wist van mijn dochter, heeft al mijn andere kids geholpen. Jammer genoeg was hij er zaterderdag niet, maar S is ook een aardige kerel, weet ook waar die het over heeft. En was al voorbereidt op wat komen ging
. Terwijl mijn dochter samen met mijn vrouw tig horloges aan het bekijken waren kocht ik even snel die Tag Heuer in 20 minuten

Klinkt mij niet als een heel nare middag!
Had je die TAG Heuer al gepost, op HF?
Ja, ik heb er zondag een NA van gemaakt
. Vandaag een andere Tag Heuer binnen gekregen de Carrera, daar moet ik nog fotoās en een NA van aanmaken.
Ga ik even checken en we wachten foto van de nieuwe af! Gefeli, alvast!
Nou, nog niet misschien dat de aanhang iets krijgt. Jij bent echt een een genereuze family man.
Nou Prop, kids+aanhang hebben inmiddels allemaal een mooi horloge. Alleen die van mijn dochter staat in bestelling, over 2 weken binnen. Voor de kleinkinderen wordt het gewoon een goedkoop horloge, eerst maar eens leren klokkijken en hoe je met een horloge omgaat.
Wat je zegt over genereuze heb ik meer gehoord, maar ik vind het gewoon leuk/normaal om de kids te verwennen. Zelf heb ik dat vroeger nooit gehad en de mannen krijgen nu ook interesse voor de luxe horloges, 2 hebben al gezegd ādenk dat ik er nog 1 bij ga kopenā. Kunnen ze ook op het forum lekker meedoen, is toch leuk 
Zeker leuk, doe je goed!
Wel teruggeven bij beindigen relatieš¤Ŗ
Relaties zitten goed al een paar jaar, en gegeven is gegeven toch. Zoeken ze dan maar onder elkaar uit