Lederen band laten maken

Goedemorgen,

ik heb een hele tijd geleden (2 jaar?) een band laten maken op dit forum. Ik ben daar heel tevreden mee, en wil nog een band laten maken. Weet alleen niet meer wie dit was, en ik kan het niet meer terugvinden. Wat zijn de bekende bandenmakers op dit forum, wellicht dat ik diegene herken :stuck_out_tongue:

Bedankt!

1 like

Ko was destijds de bekendste bandenmaker op het forum denk ik. Helaas is hij gestopt.

Succes met je zoektocht naar, ik volg het topic ook even want heb zelf ook nog geen alternatief gevonden.

1 like

@vintage4all, @slls dacht ik?

Volgens mij mis ik er nog een, maar kom niet op de naam.

2 likes

@vintage4all of @jankoxxx

?

@lugten

?

3 likes

Wellicht als je een foto deelt dat het andersom werkt, maw dat iemand de maker herkent :wink:

3 likes

Ik ook niet meer.

3 likes

bingo, het was inderdaad Ko. kwam me meteen bekend voor. Wat jammer dat hij gestopt is.
Toch bedankt voor de moeite ! :smiley:

1 like

ik ben trouwens ook nog op zoek, maar destijds was een band 30 euro incl verzending dat is ook mijn budget. Als iemand nog een goed adres heeft hoor ik het graag.

https://tunsstore.com/product-category/watch-strap/

Misschien een paar euro boven je prijsklasse, maar wel goed spul. Ik heb tot dusver nog nooit invoer/BTW moeten betalen bij aankomst in NL (komt vanuit Vietnam).

Moet wel zeggen dat je voor dat budget niet veel meer kunt krijgen. Zou misschien gewoon iets kopen bij de forumsponsor/eigenaar (https://www.horlogebanden.com/). Hirsch heeft best prima bandjes.

1 like

Even naar de gezocht rubriek verplaatst want je zoekt een leren band of in ieder geval de bandenmaker. :slight_smile:

1 like

Ik ben altijd zeer te spreken over Bernd @vintage4all
En die is zeker niet duur. Maar het ligt eraan wat je wilt.

2 likes

Wanneer was het meest recent? Ik heb via Etsy gekocht, daar beloven ze dat het DDP is. Verzending kostte wel wat tijd.

1 like

Goede vraag… Nu ik er zo over nadenk zal het al wel weer bijna 2 jaar geleden zijn ofzo.

Misschien verkopen ze inderdaad inclusief duties. Heb er destijds ook niet heel goed op gelet.

1 like

@flowert heeft recent daar wat besteld.

1 like

Daar zal ik eens kijken bedankt!

Bij mij kwam de meest recente zending van Tuns een paar weken geleden binnen. Geen bijkomende kosten.

Zeer tevreden over de kwaliteit ook. :ok_hand:t2:

1 like

Olaf @lugten gaat je vast blij maken. Echte vakman!

Klopt. Zijn relatief vlug binnen en ik ken niemand die ooit een naheffing heeft gekregen via Tuns. De prijs/kwaliteit is in elk geval top.