Ik krijg vanmiddag die binnen van mats meier, koste drie tientjes. Ik ben benieuwd ik zal wel laten weten wat ik er van vind als ik hem heb.
Nou inderdaad!
You got me there
waarom hangt taco taco hier eigenlijk niet meer rond?
Hij ging iets te bijdehand doen tegen de kapitein. Dat moet je bekend voorkomen.
Ja, dan is het relatief gezien duur. Maar ik doel eerder op dat het product op zichzelf duur is. Net als dat een natostrap voor €160 ook duur is (à la Omega), maakt niet uit of je hem op een Seiko van €150 zet of op een gouden Daytona.
Eens, alleen wanneer je een echt dure collectie hebt zit het meeste in een kluis neem ik aan of je hebt zoiets :
Voor 180,- bij AWCO te krijgen/bestellen, gewoon in Amsterdam.
Echt mooi spul als je het er voor over hebt. Ik ga er vanuit dat ie zeker 50 jaar mee zal gaan
Ja, die heb ik, maar dan de variant voor 4 horloges Mooie rol en gave kleur, ik ben er tevreden mee. Enige nadeel is dat de omtrek van de kussentjes minder geschikt is voor kleine polsen. Stalen banden zitten dan erg strak en de lederen banden moet je op een ander gaatje doen (waar ik altijd wat moeite mee heb vanwege extra vouw). Maar goed, dat geldt dus enkel als je kleine polsen hebt.
Heel mooi. In Europa gemaakt en redelijk betaalbaar. Dank voor de tip!
jammer dat die Britten qua design 300 jaar geleden gestopt zijn met innoveren, grijs met bruin, brrr…
Heb je een naam of link? Op Etsy zijn er tallozen…
Die horloges ook
Zeker: https://fishandfather.com .
Er is ook veel mogelijk qua eigen inbreng. Je kan een houtsoort kiezen, je kan kiezen of je hem ongelakt of gelakt met blanke lak wilt, je kan de kleur van de binnenkant kiezen, er is keuze uit normale kussentjes of wat luxere kussens, zelfs als je een bepaald ontwerp wilt is er wat te regelen.
Juist met walnoot is dat grijs een uitstekende keuze. Hier in het Oosten zouden ze groen met bruin kiezen
Prachtig! Thnx again!
Wat een mooie collectie!

gewoon ontzettend du
Voor dat bedrag koop ik toch liever een horloge!
of bier