Lederen horlogedoos (Bulang & Sons)

nehh, das zonde. (van t geld)

Bedankt voor alle reacties.
Specifiek ook aan @Vincent1802 , hele goeie tip van https://fishandfather.com . Prachtige houten dozen, zonder glazen deksel!

Toevallig contacteerde iemand van het forum me, die zo’n Bulang & Sons doos heeft die hij me wil verkopen. Zo tot een deal gekomen dat ik nog net aanvaardbaar vond voor een doos. Intussen al gaan afhalen! Ik ben hier nog enkele NA’s verschuldigd!

5 likes

Ben benieuwd, goede prijs iig en ziet er redelijk netjes uit.

Ik heb zelf vandaag deze binnen gekregen. De Mats Meier Mont Fort. Hij koste inclusief verzendkosten 31,75. De box is van hout, al vraag ik me af waar ze hout maken dat zou erg als plastic voelt en naar plastic ruikt. De kussentjes zijn iets dik. Mijn polsen zijn 17.5 centimeter. De horloges passen er met moeite om. De afwerking van de box is zeker voor het geld wat die kost bijzonder goed. Het voelt beter dan de gemiddelde doos van bol.com :smirk: die drie keer het dubbele kost. Kortom een koopje.

2 likes

ik denk gefineerd mdf, dus inderdaad meer plastic dan hout

Inderdaad, de advertentie geeft aan dat het van echt hout was, dus ik was benieuwd en heb een van de scharnieren los geschroefd.

Gemelamineerd hout. Fineer krijg je niet zo strak in verstek :wink: hoe lullig ook, MDF is theoretisch wel hout. Dus de adverteerder jokken niet…

2 likes

oh sorry, ik zat vroeger nooit op te letten tijdens de lessen machinale houtbewerking, ik zat daar alleen voor de chickies en de gratis studiepunten

1 like

Dat is een schrikbarend prijzig kistje! Mocht ik 8 Patek’s hebben, zou ik hem rocken :sunglasses:
Voorlopig hoef ik mij er geen zorgen om te maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wel al leuke dingen gezien hier

Ik vind zoiets in de eerste post wel heel mooi moet ik zeggen. Prijs is behoorlijk. Ik zou er wel over na willen denken als er niet een B&S logo (of überhaupt een logo/merknaam) op zou staan. Betaal je al serieus geld, moet je er als fanboy bij lopen en reclame voor ze maken :confused:

Heel tof. Maar inderdaad wel een stapje te ver. Ik heb zo’n kreng van Wolf gekocht. Nu met 70% korting betaalde ik rond de 80 met verzenden. Dat is een prima stap tussen die bosphorus en onze vrinden van Ali.

Brakke foto:

2 likes

Oh, netjes. Erg mooi prijsje ook.

Is dat granito, die zijkant?

1 like

Helaas. Ik had keiharde twijfel maar ik vind het toch wel tof. Ik had ook een normale variant besteld maar die legde het af tegen deze. Echt.

1 like

De gemiddelde doos van bol.com komt van ome Ali, dus als je die via Bol koopt wil je ook gewoon teveel betalen.

Zum beispiel:

1 like