Leica in de horloges

Vandaag ontving ik een berichtje in mijn inbox met daarin een artikeltje over twee Leica horloges. Gek als ik ben op de camera kwaliteit van Leica werd ik als een magneet naar de foto’s getrokken. En warempel: het ziet er nog leuk uit ook! Gemaakt door Lehmann, ontworpen door Achim Heine.
Oordeel zelf:

Foto’s van Leica

12 likes

Schoenmaker, blijf bij je leest.

2 likes

Als je schoenmaker bent wel. Lijkt me me niet verstandig om met je schoenmakers gereedschap aan horloges te gaan werken :wink:

1 like

Net als de camera’s wss niet goedkoop?

Neuh, €9500/€13500, dat is dan wel weer jammer :roll_eyes:

1 like

Heb je een linkje naar dat artikeltje? Vind het er wel leuk uitzien, benieuwd naar het prijskaartje. Als dat ook des Leicas is … :wink:

EDIT: Zie net de prijs. Oeps! :see_no_evil:

2 likes

Alstu: https://www.armbanduhren-online.de/leica-l1-und-l2/?utm_source=Maileon&utm_medium=email&utm_campaign=AU+03-22&utm_content=https%3A%2F%2Fwww.armbanduhren-online.de%2Fleica-l1-und-l2%2F

Wel mooie foto’s!

…en? Leica genoeg? :joy:

1 like

Met een Leica gemaakt? :thinking:

1 like

Qua prijs zeker! Ik lees met in het artikel over het gepatenteerde drukknopje en de ontwikkeling, het is eigenlijk een soort van bespoke uurwerk speciaal voor Leica doorontwikkeld. Dat verklaart ook wel een beetje de prijs.

Ik vind het qua uitstraling geen mislukking, erg fraai!
Maar voor dat geld, nah …

2 likes

Niet helemaal waar Plees, denk dat de schoenmaker je horloge mooi kan oppoetsen :wink:

1 like

Voor een mooie vintage doorleefde look :rofl:

1 like

Heel mooi. Prijs iets minder :crazy_face:

1 like

Nu is het wachten op een Hasselblad horloge, ook kwaliteit ten top.

2 likes

Met ingebouwde camera als upgrade

1 like

Dan moet je bij de Chinezen zijn, die hebben al van die horloges met een camera erin maar van IETSJE mindere kwaliteit dan Leica of Hasselblad :joy:

Kniesoor die daar op let :woozy_face:

1 like

Ja daar heb je ook weer gelijk in Plees, wie let er hier op het forum nu op kwaliteit van een horloge :joy:, niemand toch, het gaat alleen om de naam die op het horloge staat :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Ze zien er uit zoals ik me een Leica horloge voorstel. Prijskaartje verbaast me niet. Geslaagd :+1:

2 likes