Nog steeds geen Glycine @sj44k
Theoretisch is de mogelijkheid er dat het waar is. Met het cijfer van 2016, wetende dat postnl niet als enige pakketjes bezorgd en mijn kennis van het vak kansberekenenen vind ik het niet aannemelijk .
Dat is vervelend, hopelijk werkt postnl het netjes af (al is dit meestal wel het geval is mijn indruk).
Dat kun je niet. Niet als je me niet persoonlijk kent tenminste
International Parcel Tracking van PostNL al welleens geprobeerd? Als ik mijn pakketjes uit Japan volg (maakt niet uit of het Airmail, EMS of Airmall Small Parcel is), en ik het internationale tracking nummer daar invoer krijg ik netjes te zien wat er met het pakket, dat dan ondertussen in NL is, gebeurt. Zo arriveert het bijvoorbeeld bij de douane, laat het al zien of het al afgegeven is bij de PostNL distributie en je krijgt vaak ook nog een binnenlands tracking nummer die je gewoon kan traceren en zelfs kan zien hoelaat het bezorgd wordt.
Dank voor de tip. Maar wel apart dat de webcare medewerkers je dan niet daar naar verwijzen.
Hier in Rotterdam is er (gelukkig nog) geen incoming dissapeared maar dit lijkt er verdacht veel op dat het pakketje ‘per ongeluk’ gescheurd is om te checken of er iets waardevols in zit. Gelukkig is het een boek maar toch…
Belgische humor neem ik aan?
Voor de rest?
Geouweneel.
Wat cijfers:
Was het alweer een beetje vergeten, tot ik zag dat het horloge nu te koop staat voor een ongelooflijk bedrag
Daarbij moet ook ik nog vermelden dat na veel gedoe de afzender het voor elkaar heeft gekregen dat PostNL het geld heeft overgemaakt.
Zijn jullie weer op de hoogte
Hele topic doorgelopen en dit viel me het meeste op.
Ha ha hahaha ha… haha…Gaaaaaaaap.
Ik wou dat ze op Massdrop zo goedkoop aangeboden werden…
Enige echt slechte ervaring is met DHL, in ze zin dat die rustig een pakket van ca 1000 euro bij de buren afleveren maar melden dat het pakket naar service punt is gestuurd. Kudo’s aan Amazon dat ze het pakket opnieuw hebben gestuurd. Toen het pakket opdook omdat de buurman zich afvroeg waarom ik het niet was komen halen uiteraard geretourneerd.
PostNL geen slechte ervaringen mee, DPD ook (maar lastig servicepunt), UPS goed (maar ruk qua bezorgtijden en doorlooptijd voor het op het servicepunt ligt)
Wel melding gedaan bij Chrono24 dat deze waarschijnlijk gestolen is?