Na het zien van een BMW X7 had ik een tegenstrijdige gedachte. Ik vind het een lelijke auto, maar ik zou het totaal niet erg vinden als ik er, vanwege een leasecontract, een paar jaar in zou moeten rijden. Vanwege merk, comfort, snelheid.
Qua horloges kon ik me zoiets niet bedenken, maar misschien jullie wel
Welk horloge vinden jullie lelijk maar zou je zonder moeite dagelijks dragen en waarom?
(Misschien leuk om ook een auto in dezelfde categorie te noemen.)
Soms kan iets lelijks wel karakter hebben en daarom toch interessant.
Wat mij nog steeds niet kan bekoren zijn skeleton watches ⊠denk aan een El Primero of een Hublot.
Zou leuk zijn om te krijgen maar denk ik toch in de kast belanden omdat ik mijn eigen (in verhouding budget) horloges leuker vind.
De Rolex Submariner en Sea-Dweller, dan spreek ik alleen over de vintage modellen met tritium (5512, 5513, 1680, 1675) want nieuw zou ik ook echt niet dragen, maar esthetisch gezien vind ik het geen mooie horloges.
Die grote lume plots, lompe wijzers, de eindeloze lappen tekst op de 5512, crown guards, veel grote oppervlaktes etc.
Dit is redelijk vergelijkbaar met de originele G-Klasse. Lomp, niet echt mooi en bruikbaar voor specifieke doeleinden, maar in zijn functioneelheid en historie een heel mooi stuk en zou ik het zeker wel dragen/rijden.
Dat zeg ik ook altijd. De binnenkant van een auto is eigenlijk belangrijker dan de buitenkant, alleen snappen de mensen dat nooit. Die kopen een auto voor de buren.